První B2C kampaň na ruském trhu slaví úspěchy

První B2C kampaň na ruském trhu slaví úspěchy

DomůAktualityPrvní B2C kampaň na ruském trhu slaví úspěchy
V průběhu března a dubna proběhla na ruském trhu první kampaň na sociální síti Instagram zaměřená na B2C klienty. Ke spolupráci bylo osloveno 15 předních influencerů, bloggerů a foodbloggerů z oblastí cestování, lifestyle, luxury a food, kteří na svých profilech publikovali celkem 22 postů a 45 stories zaměřených na Českou republiku.
Cílem kampaně bylo připomenou Českou republiku mladší generaci cestovatelů a nabídnout jí zajímavé turistické cíle v Českých regionech.

„V současné době je velice obtížné potenciální cestovatele oslovit a jsem ráda, že navzdory veškerým omezením se nám podařilo zaujmout. Výsledky kampaně nás velice pozitivně překvapily. Díky spolupráci s předními ruskými influencery sledovalo kampaň 1 292 709 followerů, kteří jí dali 84 846 likes nebo komentářů“, říká Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě a dodává: „Kampaň byla velice pozitivně přijatá zejména mezi mladší generací. Spolu s bloggery jsme se mimo jiné vypravili za kladrubáky, vařili vepřové koleno, ochutnali mazanec, navštívili plzeňskou Techmánii, dozvěděli se něco o modrotisku, pražských hipsterských kavárnách, zkrátka projeli Českou republiku křížem krážem.  Podle reakcí followerů přibylo do jejich cestovatelských deníčků spoustu typů na skvělé výlety po Česku a je velká šance, že se k nám po obnovení možnosti cestování mladí cestovatelé rádi vypraví“.

Z celkového počtu turistů, kteří v roce 2019 přicestovali do ČR, bylo 564 083 návštěvníků v Ruska, což představuje 7.místo. Průměrná délka pobytu byla 5,16 dnů, což je druhý nejdelší pobyt po návštěvnících ze Saudské Arábie. 26,30% ze všech rusky hovořících turistů v roce 2019 do Česka zamířilo za poznávacími pobyty a návštěvou památek.