První ročník akce Czech Republic Travel Trade Day, který v novém hávu navázal na pomyslně nultý, úspěšný incomingový workshop s názvem "Travel Meeting Point", byl přesunut z metropole hl. města Prahy do regionu, konkrétně do města Olomouc. Partnery projektu Travel Trade Day byly Sdružení cestovního ruchu - Střední Morava, Olomoucký kraj, město Olomouc, Fashion Arena Prague Outlet a České dráhy.
Akce se účastnilo celkem 64 zahraničních nákupčích ze 24 zemí světa a 80 českých subjektů. Pozvání na akci přijaly především společnosti nabízející ubytovací a stravovací služby, dále pak cestovní kanceláře, agentury a destinační organizace.
Dvoudenní program v Olomouci kromě samotných B2B workshopů nabídl slavnostní večer v reprezentačních prostorách barokního Arcibiskupského paláce, prohlídku historické části města a společnou dopravu vlakem Pendolino z Prahy a nazpět. Účastníci byli také seznámeni s marketingovým plánem a komunikačním tématem pro rok 2017 –„Baroko všemi smysly“.
Pozvánka
Seznam zahraničních nákupčích