Agentura CzechTourism – ve spolupráci se společností Google – pokračují i v novém roce ve vzdělávacím programu Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google. V rámci probíhajícího seriálu vás zveme k účasti na jeho desátém dílu s názvem Jak na analýzu konkurence?
Data konkurence, jak doma, tak i v zahraničí, mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí naprosto klíčovou hodnotu. Náš workshop ozřejmí konkrétní postupy analýzy konkurence nejen pro účely expanze, ale ukáže také vhodné nástroje pro její analýzu. A zároveň se dotkne toho, jak všechny související data číst, abyste nesklouzli k jen mechanickému kopírovaní. Ale ještě předtím se dozvíte, jakým způsobem vybrat trh (zejména zahraniční) k online expanzi.
Workshop povede MILAN FIALA, český specialista na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. Jeho práce s klienty je obvykle strukturovaná - od přípravné fáze expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních online marketingových kampaní. Od roku 2022 je Google certifikovaným trenérem.
Obsah je přizpůsobený potřebám cílové skupiny.
Pro všechny registrované zájemce je zajištěný online přenos. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.
Školení proběhne bez finančního ohodnocení poplatků.
Data konkurence, jak doma, tak i v zahraničí, mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí naprosto klíčovou hodnotu. Náš workshop ozřejmí konkrétní postupy analýzy konkurence nejen pro účely expanze, ale ukáže také vhodné nástroje pro její analýzu. A zároveň se dotkne toho, jak všechny související data číst, abyste nesklouzli k jen mechanickému kopírovaní. Ale ještě předtím se dozvíte, jakým způsobem vybrat trh (zejména zahraniční) k online expanzi.
Workshop povede MILAN FIALA, český specialista na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. Jeho práce s klienty je obvykle strukturovaná - od přípravné fáze expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních online marketingových kampaní. Od roku 2022 je Google certifikovaným trenérem.
Obsah je přizpůsobený potřebám cílové skupiny.
Pro všechny registrované zájemce je zajištěný online přenos. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.
Školení proběhne bez finančního ohodnocení poplatků.