Po dlouhých dvou letech pandemických online eventů, se zástupkyně zahraničního zastoupení CzechTourism Londýn mohly konečně setkat se zástupci B2B a novináři na irském trhu osobně.
30. května proběhla akce Czech Wine Fair, které se CzechTourism účastnil jako partner české ambasády v Dublinu, kde byla prezentována vinařská turistika a koncept slow and sustainable travel. Akce se zúčastnilo několik moravských vinařství, která prezentovala svou nabídku irským nákupčím ze stran obchodních řetězců, barů a restaurací. Účastníci mohli ochutnat vína Ludwig winery, vinařství Čech, Fučík, J. Stávek, Lahofer či Bohemia sekt. Nechyběli ani zástupci ze strany novinářů a influencerů, kterým je zatím nabídka vinařské turistiky méně známá. Účastnili se i zástupci národních médií jako Irish Times či Irish Daily Mail.
„Moravská vína jsou výborná a mají prvotřídní kvalitu srovnatelnou s víny světovými. Stejně tak jako turistická nabídka na jižní Moravě, která je kolébkou vinařské turistiky v České republice. Účastníci akce kvitovali jak kvalitu vín, tak různorodost České republiky jako turistické destinace“, okomentovala akci v Dublinu Katarína Hobbs, ředitelka ZZ Londýn.
Druhý den na akci volně navazoval obědový event s užším kruhem novinářů, se kterými ZZ v Londýně již v minulosti spolupracovalo. Novinářům byly představeny novinky v cestovním ruchu, jako například nově otevírané hotely v Praze či nově nejdelší visutý most pro pěší na světě. Dále pak byly více do hloubky představeny české tradice a návazné příležitosti ke spolupráci.
„Cílem obou akcí bylo opět posílit zájem o Českou republiku na irském trhu. Novináři byli uneseni novinkami a nabídkou skupinových press tripů v druhé polovině roku. Věříme, že naše návštěva ponese ovoce i z dlouhodobého hlediska“, uvedla Katarína Hobbs.

