„Do Čech za zdravím!“ Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

„Do Čech za zdravím!“ Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

DomůAktuality„Do Čech za zdravím!“ Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.
Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla“, vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Stěžejní díl online kampaně probíhal od 20.7.-23.,8.2021 na portále http://czech-health.ru/ kde se představili i české lázně, jako Karlovy Vary, Mariánské lázně, Františkovy lázně, Lázně Jáchymov, Teplice a Luhačovice. Snahou bylo nabídnou širokou škálu možností léčby, s důrazem na unikátní post-covidové léčebné programy, které jako jedny z mála české lázně nabízejí.  Účastníci projektu si mohli formou lehkého kvízu otestovat svoje zdraví a dostat doporučení na lázně respektive oblast léčby.

Kampaň jsme spouštěli s obavami, doufala jsem, že v této době budou omezení v cestování minimální. I díky spolupráci s předními ruskými portály o cestování, luxury a zdravém životnímu stylu a publikacím na sociálních médiích (Vkontaktě, Instagram)  jsme dosáhli překrásného mediálního zásahu 4 563 000 a projektu se účastnilo přes 400 unikátních návštěvníků“, říká Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.

Z celkového počtu turistů, kteří v roce 2019 přicestovali do ČR bylo 564 083 návštěvníků z Ruska, což představuje 7.místo. Průměrná délka pobytu byla 5,16 dnů, což je druhý nejdelších pobyt po návštěvnících ze Saudské Arábie. 26,30% ze všech rusky hovořících turistů v roce 2019 do Česka zamířilo za poznávacími pobyty a návštěvou památek.