Akademie marketingu cestovního ruchu: Základy Skliku

Akademie marketingu cestovního ruchu: Základy Skliku

09.11.2022 09:00:00 - 09.11.2022 12:00:00
DomůAkademie marketingu cestovního ruchu: Základy Skliku
Nedílnou součástí probíhajícího seriálu Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google jsou dva listopadové díly, které nahlíží na fungování globální služby Google Ads. Při této příležitosti jsme se mimořádně rozhodli rozšířit naši nabídku o možnost seznámení se s její českou obdobou – systémem Sklik.

Sklik umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání nejen na stránkách svého provozovatele Seznam.cz, ale také na nejnavštěvovanějších webech českého internetu. Není bez zajímavosti, že svou reklamou zasahuje přes 95% všech internetových uživatelů v České republice. V prvním ze dvou dílů, které povedou takřka nejpovolanější domácí specialisté MARTIN MAŠEK a ROMAN DOLEŽAL, se dozvíte obecní informace o službě, o možnostech cílení, o interpretaci metrik, ale i o tom, jak se orientovat v rozhraní

Martin působí v Seznamu již více než 13 let. Prodejní dovednosti sbíral jako obchodník – nejprve se učil zakládat kampaně a následně edukoval trh jako konzultant. Dnes vede konzultační tým Skliku a ruku v ruce s tím rozvíjí zručnosti svých klientů.

Také Roman má zkušeností na rozdávání, v Seznamu pracuje již sedmým rokem. Nejprve se zabýval úkoly v obchodním oddělení, pak optimalizoval účty velkým klientům a v současné době se věnuje konzultační činnosti, ať už v kontaktu s agenturami, nebo přímými klienty.

Obsah školení je přizpůsobený potřebám cílové skupiny.

Pro všechny registrované zájemce je zajištěný online přenos. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.

Školení proběhne bez finančního ohodnocení poplatků.

Informace

Tato akce je virtuální