CzechTourism spouští kampaně na propagaci českých  hor v zahraničí

CzechTourism spouští kampaně na propagaci českých hor v zahraničí

DomůAktualityCzechTourism spouští kampaně na propagaci českých hor v zahraničí
Česká centrála cestovního ruchu–CzechTourism spouští marketingové kampaně s cílem přilákat na české hory zahraniční turisty především z Polska, Německa, Slovenska a zemí Beneluxu. Pro tuzemské turisty je na cestovatelském portálu Kudy z nudy připraven tematický obsah na speciální landing page Na hory s aktuálním sněhovým zpravodajstvím, informacemi ze zimních středisek a s dalšími tipy kam vyrazit za zimními radovánkami. Celkem plánuje CzechTourism do marketingových aktivit propagujících české hory investovat minimálně 7 miliónů korun, z toho valnou většinu v zahraničí.
Jako první bude v polovině listopadu spuštěna on-line kampaň v Německu na nejnavštěvovanějších internetových stránkách pro zimní dovolenou Skigebiete-Test.de a na specializovaném portálu Schneehoehen.de. Nejmasivnější zahraniční kampaň je plánována na polském trhu, kde poběží televizní kampaň a on-line kampaň zaměřená na sjezdové lyžování, běžkaře i zimní doplňkové aktivity (např. sáňkařské trasy pro děti apod.). Pro české turisty připravuje CzechTourism například patnácti dílný seriál Užít Česko, který na TV Óčko představí ideální místa na aktivní dovolenou z celé ČR. Ve spolupráci s karavanistkou Klárou Hájek Velínskou chystá agentura zimní trip seriálu „3x7 karavanem po Česku“, který prověří, do jakých českých kempů je možné vyrazit i v zimě.

Ve čtvrtek 4. listopadu bude na stránkách https://zadost.czechtourism.cz dále otevřena eventová výzva na rok 2022, kam se mohou hlásit i organizátoři zimních sportovních akcí. V letošním roce takto proběhla spolupráce například s Jizerskou 50 a závody Světového poháru v biatlonu v Novém Městě nad Moravou, která měla zásah více jak 43 milionů potenciálních návštěvníků České republiky.

Aktuální obsazenost v hotelech na českých horách
„Obsazenost v horských lokalitách se začíná pozvolna vracet na hodnoty z předcovidového roku 2019. Zatímco u nejoblíbenějších pohoří Krkonoše, Šumava, Jeseníky či Jizerské hory je obsazenost na stejné či mírně nižší hodnotě než v roce 2019, méně navštěvovaná pohoří jako jsou např. Orlické či Krušné hory zažívají oproti roku 2019 výrazné zlepšení. Nejvyšší obsazenost prozatím dle dat Previo hlásí Orlické hory. Data také ukazují, že lidé prozatím bookuj spíše podzimní termíny a prosinec je zatím ve většině lokalit zaplněn z méně než 20 %,“ uvedl František Reismüller, ředitel odboru zahraničních zastoupení a marketingu agentury CzechTourism.
„Vrásky na čele nám dělají zprávy od partnerských serverů hotely.cz nebo spa.cz, které evidují rušení rezervací vlivem zpřísněných opatření. Lidé jednoduše nechtějí platit covidové testy, a tak v některých případech dovolenou ruší nebo přesouvají do dalšího roku. To, jak se bude vyvíjet situace s pandemií a reakce vlády na ní, může výrazně ovlivnit to, zda hosté své provedené rezervace skutečně uskuteční,“ komentuje situaci David Laryš, marketingový ředitel společnosti Previo.

TOP aktivity a témata na Kudy z nudy zima 2020/21
Výlety do přírody ​
Kudy z nudy - 50 tipů na zimní výlety do přírody 
Kudy z nudy – Desítky zábavných tipů pro zimu, kdy se na horách nedá lyžovat ​
​Běžky ​
Kudy z nudy - 50 tipů, kam vyrazit na běžky ​
Kudy z nudy – Vydejte se po stopách slavných českých lyžařů ​
Skialpy 
Kudy z nudy – Do hor na tuleních pásech: velký přehled půjčoven skialpů z celé ČR ​Kudy z nudy – Užijte si nejkrásnější skialpinistické trasy v ČR ​
​Zimní adrenalin ​
Kudy z nudy – Zimní horské bobové dráhy: už jste vyzkoušeli všechny?
Kudy z nudy – Zimní stezky v korunách stromů – užijte si výlety nad zemí a v oblacích ​