Czech Specials

DomůCzech Specials
Czech Specials je partnerským projektem agentury CzechTourism, Asociace kuchařů a cukrářů ČR a Asociace hotelů a restaurací.
Czech Specials si klade si za cíl popularizovat českou kuchyni v tradičním i moderním pojetí, propagovat a podporovat restaurace, které tuto kuchyni nabízejí, a v konečném důsledku do kvalitních českých restaurací přivést více hostů. Českou kuchyni v rámci jednotlivých regionů prezentuje jako rozmanitou, plnou jedinečných pokrmů a reflektující využívání sezónních surovin. České restaurace jsou pak prezentovány jako místa, kde mohou domácí i zahraniční turisté počítat s kvalitními službami. Czech Specials je zároveň certifikační značkou, která má zajistit, že v takto certifikovaných restauracích budou hostům poskytovány kvalitní služby a tradiční české pokrmy budou podávány v odpovídající kvalitě.



Certifikované restaurace se stávají součástí PR a marketingových kampaní projektu Czech Specials a agentury CzechTourism. Restaurace prostřednictvím značky Czech Specials získávají cílenou mediální podporu zaměřenou jak na domácí, tak i na zahraniční turisty. Databáze certifikovaných restaurací slouží také jako podklad pro organizování cest odborné veřejnosti, organizování press a fam tripů do Česka.

Restaurace, které se do projektu přihlásí, a splní všechna požadovaná kritéria, budou označeny značkou Czech Specials. Certifikát se uděluje na tříleté období a po skončení období je možné požádat o recertifikaci na další tři roky. Pro podávání žádostí o certifikaci je pro žadatele určen elektronický formulář.

Administrační poplatek za udělení certifikátu Czech Specials byl mimořádně snížen, z důvodu podpory české gastronomie zasažené důsledky pandemie, a to od 1.4.2020 do 30.4.2021  na 750 Kč Kč + DPH (místo původních 3 000 Kč / 1 500 Kč).


Brožura Česká kuchyně je přístupná ke stažení v našem brandmanuálu.

Sledujte facebook Czech Specials.