On-line kampaň na české lázně vidělo 12,5 miliónů mladých Rusů

On-line kampaň na české lázně vidělo 12,5 miliónů mladých Rusů

DomůAktualityOn-line kampaň na české lázně vidělo 12,5 miliónů mladých Rusů
V průběhu září a října proběhla na ruských portálech zaměřených na cestování a zdraví životní styl kampaň zaměřená na mladé ruské cestovatele. Mediální zásah kampaně s rozpočtem necelých 470 tisíc korun překročil 12,5 milionu čtenářů a více jak 218 tisíc přečetní článků. Nejčtenější byly článků o Mariánských lázních a Luhačovicích, které představovaly možnosti postcovidové léčby v Čechách.
Kampaň vyvolala mnoho pozitivních ohlasů, a to jak ze strany klientů, tak ostatních národních turistických centrál. Výsledky kampaně pak naprosto předčily očekávání. Ukázalo se také, že čtenáři hledali informace, které zúročí při plánování pobytů v Čechách v budoucnu.

Čtenáři se mohli seznamovat s devíti českými lázněmi na populárním ruském portále Teleprogramma.pro a jeho sociálních sítích. Výběr lázní vycházel ze zvyklostí ruského trhu, snahy představit širokou možnost léčebných procedur českých lázní a v neposlední řadě i z možností post covidové léčby v Čechách. Články byly připravené tak, aby oslovily zejména mladší generaci cestovatelů a přiblížily jim české lázně v atraktivní formě.

Protože Ruskové stále nemohou do České republiky cestovat ani za účelem ozdravných pobytů v lázních byla celá kampaň připravená jako pozvánka, kdy Česko láká a netrpělivě čeká své první ruské návštěvníky. Kampaň probíhala v době, kdy se maďarské lázně již plně otevřely ruským cestovatelům a našim cílem bylo mimo jiné zdůraznit to, jak důležití jsou ruští lázeňští hosté v Čechách, a podpořit jejich chuť se k nám vrátit,“ doplňuje Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.

V příjezdech do lázeňských ubytovacích zařízení se v roce 2019 ruská klientela s počtem klientů 60 793 zařadila na druhé místo, a na první s průměrnou délkou lázeňských pobytů rekordních 10,6 dne.
Zde naleznete odkaz na celý projekt: https://teleprogramma.pro/spec/visitczech/