Agentura CzechTourism vyzývá podnikatelské i nepodnikatelské subjekty, které se chtějí podílet na plnění strategických cílech a prioritách agentury CzechTourism ke kooperaci v rámci tzv. strategického partnerství. Strategickým partnerstvím se rozumí spolupráce finančního (kofinancování) i nefinančního charakteru (barterové spolupráce), která je založena na reciprocitě (plnění probíhá adekvátně na obou stranách).
Cílem agentury v rámci strategických partnerství je komunikace destinačních značek Česká republika/ Czech Republic, jejích krajů, regionů i konkrétních turistických cílů. Nejedná se o propagaci korporátní značky CzechTourism.
Definici strategického partnerství, jednotlivé kategorie partnerství a kontakt na příslušné manažery partnerství (emaily na kontaktní osoby) naleznete zde.
Agentura upozorňuje, že posuzovány budou jen ty partnerské nabídky, v jejichž rámci probíhá adekvátní plnění ze strany potenciálního partnera agentury.
Agentura doporučuje všem potenciálním zájemcům o partnerství, aby při přípravě nabídek vycházeli z krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů agentury, které jsou dostupné v jejích strategických dokumentech, a své konkrétní nabídky ke spolupráci dle cílů agentury koncipovali.
Ve své nabídce uveďte
Co není strategické partnerství – jiné formy spolupráce s agenturou:
V případě zájmu o
Definici strategického partnerství, jednotlivé kategorie partnerství a kontakt na příslušné manažery partnerství (emaily na kontaktní osoby) naleznete zde.
Agentura upozorňuje, že posuzovány budou jen ty partnerské nabídky, v jejichž rámci probíhá adekvátní plnění ze strany potenciálního partnera agentury.
Agentura doporučuje všem potenciálním zájemcům o partnerství, aby při přípravě nabídek vycházeli z krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů agentury, které jsou dostupné v jejích strategických dokumentech, a své konkrétní nabídky ke spolupráci dle cílů agentury koncipovali.
Ve své nabídce uveďte
- Definici typu strategického partnera (liniový/smart marketing/asociace)
- Rámcový rozsah nabízených služeb či plnění
- Rámcový rozsah poptávaných služeb či plnění
- Referenční „key studies“ - příklady proběhlé spolupráce
- Kontaktní osobu
Co není strategické partnerství – jiné formy spolupráce s agenturou:
V případě zájmu o
- Spolupráce na marketingových kampaních
- Zapojení Vašeho hotelu/penzionu/restaurace/turistického cíle do našich marketingových aktivit díky spolupráci se zahraničními novináři, influencery a touroperátory se seznamte s našimi pravidly pro tyto spolupráce
- Zájmu o inzerování na našich portálech Kudy z nudy (pro domácí cestovní ruch) a Visit Czechia (pro příjezdový cestovní ruch) se seznamte s našimi pravidly pro tyto spolupráce
- Propagaci vašeho turistického cíle, který nesplňuje požadavky pro strategická partnerství (nejde o světově či národně významného partnera, asociaci či vysokou školu) postupujte pomocí lokálně příslušných destinačních managementů