Agentura CzechTourism připravila ucelený systém vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu. Vzdělávací akce mohou být absolvovány jednotlivě, případně mohou být spojeny do tzv. balíčků. Pokud se účastník zúčastní veškerých akcí v daném balíčku, získává certifikát CzechTourism, který bude jeho i organizaci, kterou zastupuje, opravňovat k vybraným výhodám.
Pro koho jsou vzdělávací kurzy určeny?
- Organizace destinačního managementu
- Podnikatelé v turismu a jejich zaměstnanci
- Zástupci místní správy a samosprávy
- Turistická informační centra
- a další profesionálové pracující v turismu
Výhody zapojení do vzdělávacího programu agentury CzechTourism
Poradenství CzT - účastnit se může jakýkoli subjekt působící v oblasti turismu v ČR, podmínkou je absolvování jakéhokoli vzdělávacího balíčku
- subjekty, které mají alespoň jednoho zástupce s certifikátem absolvovaného vzdělávacího balíčku:
sleva na online školení na míru – práce s daty, výzkumy
sleva na účastnický poplatek na FCR případně dalších (mini)konferencích CzT pro zaměstnance organizace
Asistence CzT
- Účastnit se mohu pouze subjekty, které mají alespoň jednoho zástupce s certifikátem absolvovaného vzdělávacího balíčku
- Benefity se odvíjejí od tématu absolvovaného balíčku tj. benefity ze strany ZZ budou platné pro organizace s certifikátem v rámci balíčku „Zaostřeno na zahraniční trhy“ apod.
- Organizace získají přednostní právo účasti na trade akcích CzT, slevu na vybrané služby a poradenství zdarma
- Ukázka možných benefitů „Zaostřeno na zahraniční trhy“
- účast ředitele ZZ na akcích organizovaných partnery v zahraničí
- přednostní možnost konzultace – trhy, produkty, výzkumy
- online/offline školení na míru zdarma – práce s daty, výzkumy
- sleva na analýzy šité na míru připravené Institutem turismu
- sleva na zviditelnění v rámci kudyznudy.cz (partnerská/VIP landing page)
- zdarma účast na (mini)konferencích CzT pro zaměstnance partnera (max. 2)
- účast ředitele ZZ na akcích organizovaných partnery v zahraničí
- přednostní možnost účastnit se trade akcí CzT (např. Travel Trade Day)
Ukázka vybraných vzdělávacích balíčků – minimální počet vzdělávacích akcí pro absolvování balíčku
Akademie marketingu cestovního ruchu |
10 akcí s externími lektory zaměřených na Online marketing |
10 akcí s externími lektory zaměřených na Business & Soft skills |
Poznej svou destinaci a zákazníka |
2 akce zaměřené na výzkumy a Tourdata |
1 akce zaměřená na trhy (Exportní workshopy ZZ) nebo produkty |
1 akce s externím lektorem na téma tvorba obsahu, nové trendy v cestování |
Zaostřeno na zahraniční trhy |
3 akce zaměřené na zahraniční trhy – Exportní workshopy ZZ |
1 akce zaměřená na výzkumy a Tourdata |
Poznej svou destinaci a zákazníka |
2 interní akce zaměřené na výzkumy a Tourdata |
1 interní akce zaměřené na trhy (Exportní workshopy ZZ)nebo produkty |
1 akce s externím lektorem na téma tvorba obsahu, nové trendy v cestování |
Tourdata a vše kolem nich |
3 akce zaměřené na výzkumy a Tourdata |
Digitální marketing destinace |
2 akce s interními a externími lektory na téma sociálních sítí, destinačního marketingu, tvorbu obsahu, práce s influencery |
2 akce zaměřené na produkty nebo zdrojové trhy (Exportní workshopy ZZ) |
Kvalita v oblasti turismu |
2 akce zaměřené na marketing a vyhodnocování dat (Tourdata) |
2 akce zaměřené na potřeby cílových skupin a trhů |