Německo

Zahraniční zastoupení v Německu

Tschechische Zentrale für Tourismus-CzechTourism

Sophienstr. 28, 10178 Berlin, Deutschland

Tel.: + 49 (0) 30 948 83 635
E-mail: berlin@czechtourism.com

Markéta Chaloupková
ředitelka ZZ Německo

Komunikační jazyk: čeština, angličtina, němčina
E-mail: chaloupkova@czechtourism.com


Odborná analýza ze zahraničního trhu (tzv. country report) je k dispozici na našem webu tourdata.cz

Novinky

Analýza segmentů - zdrojový trh Německo
12. 04. 2024

Analýza segmentů - zdrojový trh Německo

Dokument analýza segmentů obsahuje souhrn nejdůležitějších informací o jednotlivých segmentech zdrojového trhu - Německo. Jedná se o segmenty spadající pod produkt aktivní dovolená - pěší turistika, cyklo, vodáctví, golf, lyže a další segmenty, například dovolená s dětmi atd.  Číst více…

Česko-německá kampaň Ahoj Nachbarn! - Hallo Sousede! přispěla k dalšímu rozvoji přeshraničního cestovního ruchu mezi oběma zeměmi
6. 11. 2023

Česko-německá kampaň Ahoj Nachbarn! - Hallo Sousede! přispěla k dalšímu rozvoji přeshraničního cestovního ruchu mezi oběma zeměmi

Přírodní památky, gastronomie, hrady a zámky i udržitelné cestování. Právě tato témata se objevila v letošní česko-německé přeshraniční kampani Ahoj Nachbarn! – Hallo Sousede! Vznikla díky spolupráci berlínského zastoupení CzechTourism s pražskou pobočkou Německé turistické centrály. Společnou kampaň bylo možné zhlédnout na sociálních sítích. Zapojili se do ní i obyvatelé Prahy a Berlína, svým sousedům poskytli tipy, co u nich doma navštívit. Číst více…

Česko podle německých firem patří mezi nejatraktivnější země pro pořádání akcí, 65 % z nich je chce v srdci Evropy do dvou let také uspořádat
7. 09. 2023

Česko podle německých firem patří mezi nejatraktivnější země pro pořádání akcí, 65 % z nich je chce v srdci Evropy do dvou let také uspořádat

Česko je pro německé firmy nejatraktivnější evropskou zemí v souvislosti s pořádáním kongresů, konferencí, veletrhů či výstav a motivačních akcí pro zaměstnance. Myslí si to cca 35 % (v souvislosti s kongresovým turismem) a 34 % (v kontextu s incentivním cestovním ruchem) německých firem. Jde o společnosti s více než 50 zaměstnanci z vybraných průmyslových odvětví. 65 % z nich přitom do dvou let v Česku kongres či jinou akci pravděpodobně také uspořádá. Ukázal to průzkum Institutu turismu agentury CzechTourism. Německo tak má pro Česko velký ekonomický potenciál. Číst více…

Co se děje na zahraničních trzích? Dozvíte se na 3. ročníku tradičních exportních workshopů
19. 04. 2023

Co se děje na zahraničních trzích? Dozvíte se na 3. ročníku tradičních exportních workshopů

Přehled dění na zahraničních trzích, aktuální trendy a předpokládaný vývoj do budoucna. To jsou některá z témat exportních workshopů. Už 3. ročník, který připravila Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism, začal právě v dubnu. Akce, kde informace podávají ředitele zahraničních zastoupení agentury CzechTourism, jsou určeny zejména pro odborníky na cestovní ruch. Letošní první workshop, který se konal on-line, se zaměřil na německy hovořící trhy: Německo, Rakousko a Švýcarsko. Číst více…

Již třetím rokem připravil CzechTourism sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení
16. 03. 2023

Již třetím rokem připravil CzechTourism sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení

I v letošním roce vypíše CzechTourism sérii celkem 8 termínů exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. V rámci online platformy představí ředitelé tamních trhů svým partnerům aktuální situaci na daném trhu a možnosti spolupráce. Číst více…

Zájem zahraničních turistů o Česko podpořila prezentace na berlínském ITB
11. 03. 2023

Zájem zahraničních turistů o Česko podpořila prezentace na berlínském ITB

Celkem 5 500 vystavovatelů ze 161 zemí světa, víc než 90 tisíc návštěvníků. Tak vypadalo ITB v Berlíně, které se konalo tento týden. Čísla potvrdila, že jde o nejvýznamnější mezinárodní veletrh cestovního ruchu na světě. Na akci tak nemohla chybět prezentace Česka, kterou připravila agentura CzechTourism. Během tří dnů se v české expozici uskutečnilo na 500 schůzek touroperátorů, start-upů, německých i zahraničních médií. Číst více…