Zahraniční zastoupení v Německu
Tschechische Zentrale für Tourismus-CzechTourism
Sophienstr. 28, 10178 Berlin, Deutschland
Tel.: + 49 (0) 30 948 83 635
E-mail: berlin@czechtourism.com
Markéta Chaloupková
ředitelka ZZ Německo
Komunikační jazyk: čeština, němčina, angličtina
E-mail: chaloupkova@czechtourism.com
Odborná analýza ze zahraničního trhu (tzv. country report) je k dispozici na našem webu tourdata.cz
Novinky
Další zastávka Průvodce MICHELIN: Česko
Poprvé v historii Průvodce MICHELIN nabídne kompletní přehled pro celé Česko. Nabízí výjimečnou přehlídku kulinářských a cestovatelských skvostů této nádherné země s bohatou historií a kulturou. Tímto se Česko poprvé stává destinací v prestižním Průvodci MICHELIN a připojuje se k nejuznávanějším gastronomickým destinacím v Evropě. Číst více…
CzechTourism opět připravil sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení
I v letošním roce vypíše CzechTourism sérii celkem 8 termínů exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. V rámci online platformy představí ředitelé tamních trhů svým partnerům aktuální situaci na daném trhu a možnosti spolupráce. Číst více…
Podzimní fam trip pro německé nákupčí představil MICE highlights i novinky
Devět německých organizátorů akcí přijalo pozvánku do Česka s cílem rozšířit své destinační znalosti, objevit nová místa a propojit se s důležitými partnery. Praha, střední Čechy a Karlovarský kraj jim nabídly neobyčejné event lokace od prostor v areálu Pražského hradu, přes interaktivní muzea a galerie až po exkluzivní kulturní a gastronomické zážitky. Číst více…
Němečtí novináři na stopě fenoménu českého piva
Rok po úspěšném zápisu žatecké chmelařské krajiny na seznam UNESCO navštívila tuto oblast skupina německých novinářů. Tematické prohlídky v Praze, Žatci a Plzni jim umožnily nahlédnout na chmel a pivo jako komplexní fenomén, který se odráží v české krajině, architektuře, gastronomii i lázeňství. Číst více…
Podzimní kampaň CzechTourism v Německu lákala na přírodu i památky Česka
Němečtí turisté tvoří téměř pětinu všech zahraničních návštěvníků Česka a podzim patří k jejich nejoblíbenějším obdobím pro cestování. Zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu proto připravilo podzimní kampaň, která byla zaměřená na německé turisty, především z příhraničních oblastí. Jejím cílem bylo představit krásy sasko-českého pohraničí a inspirovat k objevování kulturního i přírodního bohatství Česka. Do kampaně se zapojili i kolegové z pražského zastoupení Německé centrály cestovního ruchu (DZT). Číst více…
Analýza segmentů - zdrojový trh Německo
Dokument analýza segmentů obsahuje souhrn nejdůležitějších informací o jednotlivých segmentech zdrojového trhu - Německo. Jedná se o segmenty spadající pod produkt aktivní dovolená - pěší turistika, cyklo, vodáctví, golf, lyže a další segmenty, například dovolená s dětmi atd. Číst více…