
Produktově je společná marketingová kampaň V4 orientována na klasická i nová komunikační témata - středoevropská města, kulturu a historii, památky UNESCO, lázeňství, zdravotní turismus, gastronomii, zážitkovou a luxusní dovolenou.
K propagaci středoevropského regionu využívají země V4 škálu on-line a off-line marketingových nástrojů, které jsou zaměřeny primárně na segment B2B – webovou prezentaci, on-line kampaně, prezentace a workshopy, studijní cesty.
Informace a společné materiály o regionu zemí V4 jsou k dispozici rovněž v elektronické podobě na webovém portálu www.discover-ce.eu.
Novinky
Další zastávka Průvodce MICHELIN: Česko
Poprvé v historii Průvodce MICHELIN nabídne kompletní přehled pro celé Česko. Nabízí výjimečnou přehlídku kulinářských a cestovatelských skvostů této nádherné země s bohatou historií a kulturou. Tímto se Česko poprvé stává destinací v prestižním Průvodci MICHELIN a připojuje se k nejuznávanějším gastronomickým destinacím v Evropě. Číst více…
V4 B2B Roadshow: Střední Evropa oslovila přes 160 odborníků v Kanadě a USA
Střední Evropa se představila jako atraktivní turistická destinace na zámořských trzích. V4 B2B Roadshow, která proběhla koncem loňského roku v Torontu, Bostonu a ve Fort Lauderdale, propojila profesionály z cestovního ruchu s nabídkami z Česka, Maďarska, Polska a Slovenska. Akce zúčastnilo celkem 162 odborníků, včetně touroperátorů, cestovních agentur a médií. Číst více…
Země V4 spustily společnou kampaň v USA, cílí na „Kreativní města střední Evropy“
Země Visegrádské čtyřky (V4) ve spolupráci s European Travel Commission (ETC) odstartovaly novou on-line kampaň zaměřenou na americký trh s názvem „Creative Cities of Central Europe“ (Kreativní města střední Evropy). Dvouměsíční kampaň odstartovala 1. srpna 2024 a zaměřuje se na propagaci moderní a kreativní stránky středoevropských měst. Cílem je nalákat cestovatele z USA, kteří hledají autentické zážitky mimo tradiční turistické trasy. Číst více…
Země Visegrádské skupiny se letos společně zaměří na lákání turistů ze vzdálených trhů
Společná koordinace aktivit, propagace kulturních a přírodních bohatství regionů, vzájemná výměna dat a znalostí o trendech a výzvách v rámci cestovního ruchu. Takový je závěr pravidelného zasedání členských zemí Visegrádské skupiny, které proběhlo v Praze. Zástupci Česka, Slovenska, Polska a Maďarska během něj podepsali Protokol o spolupráci v oblasti cestovního ruchu V4, jehož součástí je také Marketingový plán společných aktivit zemí V4 na rok 2024. Číst více…
Česko v čele V4 spustí kampaň zaměřenou na kreativní města
Kreativní města střední Evropy, tedy „Creative Cities of Central Europe“. To je hlavní motto on-line kampaně zaměřené na americký trh. Spustí se během českého předsednictví v zemích Visegrádské čtyřky (V4), k němuž došlo letos 1. července. Kampaň bude stát 8 milionů Kč, z toho 1 milion Kč zaplatí Česko. Čtyři miliony zaplatí Evropská komise pro cestovní ruch (ETC). Číst více…
Po stopách známých osobností v zemích V4
Ve středu 27. dubna 2022 se v Českém Centru Vídeň konala společná konference zemí Visegrádské čtyřky na téma “Po stopách známých osobností“. Pozvání přijala třicítka zástupců rakouských B2B partnerů a médií. Akci měl organizačně i finančně na starosti CzechTourism v rámci společných marketingových aktivit národních organizací cestovního ruchu zemí V4. Číst více…