CzechTourism Tokyo
2-16-14, Hiroo, Shibuya-ku
Tokyo 150-0012, JAPAN
Tel: +81-3-6427-3093
Fax: +81-3-6427-3973
E-mail: tokyo@czechtourism.com
Štěpán Pavlík
ředitel ZZ Japonsko
Komunikační jazyk: čeština, angličtina, čínština
E-mail: pavlik@czechtourism.com
Odborná analýza ze zahraničního trhu (tzv. country report) je k dispozici na našem webu tourdata.cz
Novinky
Turisté z Asie znovu objevují Česko. K větší návštěvnosti přispívají kromě přímých leteckých linek i další aktivity CzechTourismu
Japonsko, Tchaj-wan, Jižní Korea nebo Thajsko. Země, pro jejichž obyvatele je Česko velmi zajímavý turistický cíl. A pokud Japonci či Korejci cestují, jsou pro navštívený stát také ekonomicky přínosní, utrácejí totiž víc. Právě na tyto destinace se zaměřily exportní workshopy, které připravuje Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Informují o aktuálních trendech a výhledech na zahraničních trzích. Číst více…
Světová výstava EXPO 2025 představí talentované a kreativní Česko
Talent a kreativita pro život. Takové bude stěžejní téma českého pavilonu na Všeobecné světové výstavě EXPO 2025 v Japonsku. Výstava se uskuteční od 13. dubna do 13. října 2025 v Ósace. Na přípravě a zajištění prezentace Česka budou spolupracovat také agentura CzechTourism a Kancelář generálního komisaře, která je od letošního ledna součástí sítě Českých center. Číst více…
Již třetím rokem připravil CzechTourism sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení
I v letošním roce vypíše CzechTourism sérii celkem 8 termínů exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. V rámci online platformy představí ředitelé tamních trhů svým partnerům aktuální situaci na daném trhu a možnosti spolupráce. Číst více…
Obnovení přímých leteckých spojů a víc letů. Cesty, jak restartovat turismus z východní Asie
Většina obyvatel východní Asie touží znovu cestovat. Brání jim v tom mimo jiné vysoké ceny letenek, nízká frekvence dopravních spojení a nedostatek personálu. Výrazně pomoct by však mělo obnovení přímé letecké linky Praha – Soul, které je naplánované na 27. března tohoto roku. O aktuální situaci a nastartování turismu po pandemii covidu-19 mluvili ředitelé zahraničních zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism na exportním workshopu. Věnoval se dynamickým spotřebitelským trhům v Číně, Japonsku, Jižní Koreji a jihovýchodní Asii (JV Asie). Číst více…
CzechTourism připravil další sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení
Celkem 8 termínů vypíše v letošním roce CzechTourism pro další sérii exportních workshopů s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. V rámci online platformy představí ředitelé tamních trhů svým partnerům aktuální situaci na daném trhu a možnosti spolupráce. Číst více…
Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru
Japonsko je skutečně "KAWAII" (roztomilá země). Co nemá maskota, jako by neexistovalo. Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu proto připravilo návrh českého maskota pro japonský trh v podobě lvíčka a jméno vybralo z více než osmi set návrhů, které poslali sami Japonci. Vyhlášení vítězného jména a křest maskota Lefumaru proběhly o víkendu v centru Tokia na Czech Festivalu, který již po páté pořádal zastupitelský úřad ČR v Tokiu společně s agenturou CzechTourism a Českým centrem. Číst více…