Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování

Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování

DomůAktualityČeská republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování
Česká republika se jako partnerská země, a především jako destinace, prezentovala na prvním virtuálním veletrhu Online-Reisetag (v překladu Virtuální den cestování), který v Rakousku pořádala společnost Reed Meese ve spolupráci s rakouským deníkem Kurier. On-line veletrh určený pro širokou cestovatelskou veřejnost sledovalo živě na různých internetových platformách včetně YouTube přes šest tisíc Rakušanů.

Další dva tisíce již navštívili internetové stránky s veletržními nabídkami.

Online-Reisetag se konal v termínu, na který byl původně plánovaný největší veletrh cestovního ruchu na rakouském trhu Ferienmesse, a jehož konání bylo kvůli epidemii koronaviru odloženo na květen.  

Programem on-line veletrhu provázeli kabaretní umělec Gerald Fleischhacker a vedoucí oddělení Kurier-Reise Axel Halbhuber, kteří společně se svými hosty představili aktuality a cestovatelské trendy z atraktivních turistických destinací. Českou republiku prezentovala v živém rozhovoru ředitelka zahraničního zastoupení státní agentury CzechTourism Yvette Polášek. Během živého přenosu byly také odvysílány spoty propagující Česko a na internetové stránce veletrhu prezentovali svoji nabídku partneři z pěti regionů České republiky (Praha, Jižní Čechy, Vysočina, Východní Morava a Plzeňský kraj). Jejich speciální veletržní nabídky jsou rakouským turistům dostupné on-line po dobu jednoho týdne.

„V této době je velmi důležité udržovat Českou republiku v povědomí našich sousedů jako bezpečnou a atraktivní destinaci, která nabízí rozmanitý způsob vyžití. Navíc je blízko, o dovolené se tak mohou rozhodovat spontánně s ohledem na aktuální situaci. Z tohoto pohledu je Česko pro rakouské turisty letos ideální destinací,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Rakousku Yvette Polášek a doplnila: „Částka sedmdesáti tisíc korun, kterou jsme zaplatili za partnerství s Online-Reisetag, se nám už nyní dvacetkrát vrátila v hodnotě mediálního pokrytí. Články v tisku a online společně s rozhovorem v rádiu zasáhly ještě před samotnou akcí téměř čtyři milióny lidí.“   

Do konce ledna běží v Rakousku také kampaň agentury CzechTourism, která na sociálních sítích představuje jarní a letní turistické cíle ze všech regionů České republiky.