Agentura CzechTourism se společně s deseti B2B partnery prezentuje na nejvýznamnějším veletrhu cestovního ruchu v Izraeli – International Mediterranean Tourism Market (IMTM) 2021 probíhajícím v online prostředí.
V rámci letošní virtuální expozice ČR svou nabídku prezentují převážně lázeňské hotely a společnosti, ale též přední české incomingové cestovní kanceláře, hotelový řetězec Barceló Hotel Group i zástupci Karlovarského regionu. Kromě lázeňských pobytů, jež jsou návštěvníky z Izraele velmi žádané, bude zároveň představena především pestrá nabídka možností trávení rodinné dovolené v přírodě s aktivním vyžitím.
„Izrael je teritorium, kde agentura CzechTourism konstantně rozvíjí propagaci České republiky a nabízí podnikatelům a regionům možnost prezentovat svou nabídku lokálním obchodním partnerům,“ říká Marek Kroutil, manažer pro mezinárodní marketing – nové trhy, a dodává, že „účastí ve formě české virtuální expozice na tomto veletrhu zároveň agentura CzechTourism reaguje na znatelný zájem o teritorium ze strany českých regionů, podnikatelů, ale i zahraničních partnerů.“ Bezplatná účast českých partnerů, pravidelných účastníků posledních ročníků veletrhu, má za cíl podpořit a pomoci těžce zkoušenému segmentu cestovního ruchu.
Charakteristická pro turisty z těchto trhů je delší průměrná doba pobytu, která se běžně pohybovala kolem 4,7 dne. V léčebných lázních to v roce 2019 (dle ČSÚ) v případě izraelských klientů dokonce 12,5 dne, což je řadí hned na druhé místo za klienty ze Saúdské Arábie. „V této složité době mohou české lázně i díky unikátním přírodním zdrojům nabídnout tolik žádané pobyty pro pacienty v post-covidové rekonvalescenci a ozdravné pobyty pro pacienty s dýchacími obtížemi a následky těžkých zápalů plic, ale i souvisejícími potížemi nervového a pohybového aparátu. Toto je v současnosti obrovská konkurenční výhoda českého lázeňství, kterou je potřeba v zahraničí zviditelnit“, doplňuje Iveta Jakoubková, key account manager lázeňství agentury CzechTourism. Důležitým rysem cestování izraelských turistů do zahraničí je i to, že významnou roli hraje vysoký standard kvality a služeb vč. gastronomie, a i na tomto poli má Česká republika co nabídnout.
Největší izraelský veletrh se v online podobě koná od 9. února do 16. června 2021. Na virtuální verzi poté v termínu 15. – 16. června 2021 naváže i fyzická akce, které se CzechTourism s ohledem na vývoj světové pandemie již neúčastní. Česká republika virtuální expozicí navazuje na mnohaletou účast na tomto významném veletrhu, jehož se účastní nepřetržitě již od roku 2016.
Odkaz na virtuální expozici naleznete ZDE.
Více informací:
Marek Kroutil
manažer pro mezinárodní marketing – nové trhy
tel. + 420 221 580 610
kroutil@czechtourism.cz
„Izrael je teritorium, kde agentura CzechTourism konstantně rozvíjí propagaci České republiky a nabízí podnikatelům a regionům možnost prezentovat svou nabídku lokálním obchodním partnerům,“ říká Marek Kroutil, manažer pro mezinárodní marketing – nové trhy, a dodává, že „účastí ve formě české virtuální expozice na tomto veletrhu zároveň agentura CzechTourism reaguje na znatelný zájem o teritorium ze strany českých regionů, podnikatelů, ale i zahraničních partnerů.“ Bezplatná účast českých partnerů, pravidelných účastníků posledních ročníků veletrhu, má za cíl podpořit a pomoci těžce zkoušenému segmentu cestovního ruchu.
Charakteristická pro turisty z těchto trhů je delší průměrná doba pobytu, která se běžně pohybovala kolem 4,7 dne. V léčebných lázních to v roce 2019 (dle ČSÚ) v případě izraelských klientů dokonce 12,5 dne, což je řadí hned na druhé místo za klienty ze Saúdské Arábie. „V této složité době mohou české lázně i díky unikátním přírodním zdrojům nabídnout tolik žádané pobyty pro pacienty v post-covidové rekonvalescenci a ozdravné pobyty pro pacienty s dýchacími obtížemi a následky těžkých zápalů plic, ale i souvisejícími potížemi nervového a pohybového aparátu. Toto je v současnosti obrovská konkurenční výhoda českého lázeňství, kterou je potřeba v zahraničí zviditelnit“, doplňuje Iveta Jakoubková, key account manager lázeňství agentury CzechTourism. Důležitým rysem cestování izraelských turistů do zahraničí je i to, že významnou roli hraje vysoký standard kvality a služeb vč. gastronomie, a i na tomto poli má Česká republika co nabídnout.
Největší izraelský veletrh se v online podobě koná od 9. února do 16. června 2021. Na virtuální verzi poté v termínu 15. – 16. června 2021 naváže i fyzická akce, které se CzechTourism s ohledem na vývoj světové pandemie již neúčastní. Česká republika virtuální expozicí navazuje na mnohaletou účast na tomto významném veletrhu, jehož se účastní nepřetržitě již od roku 2016.
Odkaz na virtuální expozici naleznete ZDE.
Více informací:
Marek Kroutil
manažer pro mezinárodní marketing – nové trhy
tel. + 420 221 580 610
kroutil@czechtourism.cz