Zahraniční zastoupení CzechTourism Slovensko realizovalo v posledních měsících vícero úspěšných projektů zaměřených na sociální sítě, ale i prestižní slovenské portály.
V říjnu a listopadu 2021 připravilo zastoupení CzechTourism na Slovensku nativní kampaň na prestižních slovenských online portálech. Mezi tituly byly weby celoslovenských médií, jako tyzden.sk, webnoviny.sk či cas.sk, ale i lifestylové stránky nebo weby zaměřené na cestování. Kampaň probíhala formou unikátní platformy na distribuci nativní reklamy v tzv. „widget boxech“, které se zobrazují mezi redakčním obsahem vydavatele.
Reklama lákala na aktivní turistiku v českých horách. „Cílem bylo prodloužení návštěvnické sezóny v regionech a tematicky zároveň reagovat na aktuální situaci, tedy zaměřit pozornost na trávení volného času v přírodě,“ vysvětluje strategii kampaně ředitelka CzechTourism Slovensko Nora Gill. Kampaň s rozpočtem 191 tisíc korun vygenerovala více jak 2 miliony zobrazení a 34 tisíc prokliků na web kudyznudy.cz.
Velký úspěch zaznamenala také online prezentace na oblíbeném cestovatelském portálu @dnes_cestujem, na které aktivně spolupracovalo 10 českých krajů. Na Instagramu a Facebooku byly postupně během října představovány krásy všech čtrnácti českých krajů.
„Pro tuto kampaň jsme se rozhodli, abychom do širokého povědomí uživatelů sociálních médií na Slovensku dostali nový instagramový profil slovenského zastoupení. Reagujeme tím na nutnost aktivně oslovovat i mladší ročníky, které příliš nesledují televizi, nečtou tištěná média, ale de facto žijí virtuálním prostředím,“ přibližuje Nora Gill z CzechTourism Slovensko. O tom, že kampaň zafungovala a příspěvky o Česku zaujaly, svědčí nepochybně fakt, že původní plán 250 tisíc zobrazení se povedlo překonat více jak dvounásobně a tato kampaň měla ve výsledku celkově 599 tisíc zobrazení.
CzechTourism Slovensko zrealizovalo i dlouhodobější online spolupráci s jednou z největších slovenských cestovních kanceláří – CK Satur Travel. Půl roku, konkrétně od června do listopadu 2021, byly na webu satur.sk zveřejňovány PR články propagující Českou republiku a portál Kudy z nudy. Příjemným bonusem, díky kterému se významně rozšířil okruh čtenářů, bylo publikování těchto příspěvků na zpravodajském portálu ta3.com. Kampaň probíhala rovněž na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu CK Satur Travel, kde cílila na slovenské cestovatele. Na Facebooku samotném zaznamenala kampaň více jak 200 tisíc zobrazení.
Reklama lákala na aktivní turistiku v českých horách. „Cílem bylo prodloužení návštěvnické sezóny v regionech a tematicky zároveň reagovat na aktuální situaci, tedy zaměřit pozornost na trávení volného času v přírodě,“ vysvětluje strategii kampaně ředitelka CzechTourism Slovensko Nora Gill. Kampaň s rozpočtem 191 tisíc korun vygenerovala více jak 2 miliony zobrazení a 34 tisíc prokliků na web kudyznudy.cz.
Velký úspěch zaznamenala také online prezentace na oblíbeném cestovatelském portálu @dnes_cestujem, na které aktivně spolupracovalo 10 českých krajů. Na Instagramu a Facebooku byly postupně během října představovány krásy všech čtrnácti českých krajů.
„Pro tuto kampaň jsme se rozhodli, abychom do širokého povědomí uživatelů sociálních médií na Slovensku dostali nový instagramový profil slovenského zastoupení. Reagujeme tím na nutnost aktivně oslovovat i mladší ročníky, které příliš nesledují televizi, nečtou tištěná média, ale de facto žijí virtuálním prostředím,“ přibližuje Nora Gill z CzechTourism Slovensko. O tom, že kampaň zafungovala a příspěvky o Česku zaujaly, svědčí nepochybně fakt, že původní plán 250 tisíc zobrazení se povedlo překonat více jak dvounásobně a tato kampaň měla ve výsledku celkově 599 tisíc zobrazení.
CzechTourism Slovensko zrealizovalo i dlouhodobější online spolupráci s jednou z největších slovenských cestovních kanceláří – CK Satur Travel. Půl roku, konkrétně od června do listopadu 2021, byly na webu satur.sk zveřejňovány PR články propagující Českou republiku a portál Kudy z nudy. Příjemným bonusem, díky kterému se významně rozšířil okruh čtenářů, bylo publikování těchto příspěvků na zpravodajském portálu ta3.com. Kampaň probíhala rovněž na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu CK Satur Travel, kde cílila na slovenské cestovatele. Na Facebooku samotném zaznamenala kampaň více jak 200 tisíc zobrazení.