Sedm společností z České republiky se připojilo k České centrále cestovního ruchu na TTG Travel Experience – klíčovém italském B2B veletrhu, kterého se účastní nejen významní touroperátoři z Itálie, ale také přední italští novináři a bloggeři zabývající se cestováním.
59. ročník veletrhu zaznamenal meziroční nárůst návštěvnosti o 25 %. účastnilo se jej více než 54 tisíc odborných návštěvníků. Úspěch potvrdila i mimořádná mediální viditelnost akce, která společně s rozhlasem, televizí, online a offline médii přesáhla v měřitelných parametrech 260 milionů oslovení.
TTG Travel Experience zprostředkovává účast cestovních kanceláří z celé Itálie, prezentuje se zde nadcházející zimní turistická nabídka i letní nabídka destinací pro následující rok. Italové na veletrhu projevili nejsilnější zájem o podzimní city breaky a vánoční trhy.
V českých hromadných ubytovacích zařízeních se během srpna ubytovalo přes 30 000 italských turistů, což z Itálie pro srpen učinilo (vyjma příhraničních trhů) nejváznamněších evropský trh pro incoming.
TTG Travel Experience zprostředkovává účast cestovních kanceláří z celé Itálie, prezentuje se zde nadcházející zimní turistická nabídka i letní nabídka destinací pro následující rok. Italové na veletrhu projevili nejsilnější zájem o podzimní city breaky a vánoční trhy.
V českých hromadných ubytovacích zařízeních se během srpna ubytovalo přes 30 000 italských turistů, což z Itálie pro srpen učinilo (vyjma příhraničních trhů) nejváznamněších evropský trh pro incoming.