Za poslední rok už druhý trip do České republiky pro korejské instagramery a influencery zorgamizovalo zahraniční zastoupení CzechTourism v Koreji společně s lokální kanceláří KLM. Po natáčení českých Vánoc loni v Praze, Jižních Čechách a na Pardubicku tentokrát vyrazily korejské influencerky @Hada_kr a @Yeon_way do Křišťálového údolí na Liberecku a na Jižní Moravu ZA CZECH FASHION TRIP.
Loni česká vánoční videa shlédlo na sociálních sítích přes dvě stě tisíc lidí na youtube či Instagramu nejpopulárnější influencerské platformě Yeomi Travel. Odkaz na video
Z týdenního natáčení v září vznikla řada materiálů, videí, fotografií, postů, které mají lákat korejské turisty při obnově cestování nejenom do Prahy, ale i za dalšími atrakcemi v regionech. Vybrané výstupy zároveň slouží k právě probíhající kampani KLM, kterou aerolinka láká na sociálních sítích korejské turisty do Evropy – a především do České republiky.
“Letos se nám podařilo na korejský trh prosadit první itineráře se skutečnou vinařskou tůrou po Jižní Moravě, s návštěvy vinařských uliček, sklepů a ochutnávkami v romantické krajině. Stejně tak program spojený s ukázkou či prodejem originálního, ručně dělaného skla může být v Koreji atraktivní,” myslí si ředitel ZZ Korea, CzechTourism Michal Procházka.
Celkové pojetí instatripu je tentokrát více do fashion a lifestylu, snahou je ukázat, že Česká republika je destinací tradic skla či vína, které lze pojmout moderně a atraktivně. Cílem bylo se přizpůsobit korejské vizualitě i citlivosti tamních cestovatelů, jak si představují Evropu a Českou republiku.

Projekt je přitom ukázkou širší spolupráce, která může v rámci větších rozpočtu dosáhnout mimořádných výsledků. Projekt podpořil jak Liberecký kraj, ARR - Agentura regionálního rozvoje, která zastupuje Křišťálové údolí, nebo Město Brno a řada komerčních partnerů. Celkem 10 letenek na oba tripy poskytla zdarma regionální kancelář KLM a na projektu participovala i cestovní kancelář Naeil Tour, zavádějící moravskou vinařskou stezku do svých itinerářů.
„Na celém projektu je zajímavé i to, že můžeme v rámci postupně se obnovujícího cestovního ruchu z Asie měřit reálný ekonomický dopad například na prodej letenek do ČR či itinerářů zahrnujících moravskou vinařskou stezku,“ uzavírá Procházka.
Z týdenního natáčení v září vznikla řada materiálů, videí, fotografií, postů, které mají lákat korejské turisty při obnově cestování nejenom do Prahy, ale i za dalšími atrakcemi v regionech. Vybrané výstupy zároveň slouží k právě probíhající kampani KLM, kterou aerolinka láká na sociálních sítích korejské turisty do Evropy – a především do České republiky.
“Letos se nám podařilo na korejský trh prosadit první itineráře se skutečnou vinařskou tůrou po Jižní Moravě, s návštěvy vinařských uliček, sklepů a ochutnávkami v romantické krajině. Stejně tak program spojený s ukázkou či prodejem originálního, ručně dělaného skla může být v Koreji atraktivní,” myslí si ředitel ZZ Korea, CzechTourism Michal Procházka.
Celkové pojetí instatripu je tentokrát více do fashion a lifestylu, snahou je ukázat, že Česká republika je destinací tradic skla či vína, které lze pojmout moderně a atraktivně. Cílem bylo se přizpůsobit korejské vizualitě i citlivosti tamních cestovatelů, jak si představují Evropu a Českou republiku.

Projekt je přitom ukázkou širší spolupráce, která může v rámci větších rozpočtu dosáhnout mimořádných výsledků. Projekt podpořil jak Liberecký kraj, ARR - Agentura regionálního rozvoje, která zastupuje Křišťálové údolí, nebo Město Brno a řada komerčních partnerů. Celkem 10 letenek na oba tripy poskytla zdarma regionální kancelář KLM a na projektu participovala i cestovní kancelář Naeil Tour, zavádějící moravskou vinařskou stezku do svých itinerářů.
„Na celém projektu je zajímavé i to, že můžeme v rámci postupně se obnovujícího cestovního ruchu z Asie měřit reálný ekonomický dopad například na prodej letenek do ČR či itinerářů zahrnujících moravskou vinařskou stezku,“ uzavírá Procházka.