Motto letošního ročníku ATM znělo „Transformace cestovního ruchu prostřednictvím podnikání". Zúčastnilo se ho přes 2 600 společností napříč kontinenty, které prezentovaly vlivným nákupčím i řadovým návštěvníkům tisíce produktů a nabídek destinací po celém světě. Do dubajského Světového obchodního centra zamířilo rekordních 33,5 tisíce návštěvníků ze160 zemí. Jejich počet tak oproti loňsku vzrostl o 11 %.
Tato akce nabídla obrovský potenciál pro Česko. V maximální možné míře jsme využili šanci oslovit a zaujmout bonitní klientelu zejména ze vzdálených zemí. Společně s vystavující partnery jsme se tak posunuli o kus dále, pokud jde o motivaci turistů nejen z Blízkého východu, ale z celého světa, k návštěvě naší země. V neposlední řadě jsme si z veletrhu odnesli i řadu praktických informací, na jejichž základě můžeme v budoucnu ještě lépe cílit naše aktivity.
V rámci veletrhu jsme se společně se zástupci Grandhotel Pupp, Barceló & Occidental Hotels, Savoy Westend Hotel, Léčebné lázně Jáchymov, The Julius Hotel, Fashion Arena Prague Outlet, Hotel THERMAL, Letiště Praha a DMC Graficon zúčastnili i doprovodného programu. Mimo jiné jsme se aktivně zapojili do diskusí a networkingových setkání s předními cestovními operátory, leteckými společnostmi, médii a dalšími subjekty působícími v cestovním ruchu, tedy našimi klíčovými partnery.
Pomyslnou třešničkou na dortu českého stánku byla ukázka nové sbírky mincí České mincovny. Jednou z nejnovějších je mince „Above the Clouds“ (Nad oblaky), navržená emirátským umělcem Ali Al Ali. Vzdává hold všem letcům a cestovatelům, symbolizuje touhu a úspěch.
Další ročník veletrhu Arabian Travel Market proběhne od 28. dubna do 1. května 2025.