Na této pozici se chce zaměřit na posílení pozitivního image a jasného positioningu Česka ve světě. Jejím cílem je podporovat cestovní ruch a ekonomický rozvoj tuzemska prostřednictvím efektivního a inovativního marketingu.
Jana Štumpová Konicarová, je absolventkou oboru Commerce a Finance na prestižní University of Toronto v Kanadě, kde strávila část svého života a také zahájila svou profesní dráhu. Pracovala v globálních reklamních agenturách Saatchi & Saatchi a Young & Rubicam v Kanadě a poté v Praze, kde se starala o komunikaci a rozvoj značek jako Toyota, P&G, Tchibo, Danone. Zastávala pozici marketingové ředitelky v telekomunikacích u prvního mobilního operátora O2 (dříve Eurotel). Tento post opustila po narození svých tří synů, kterým se rozhodla věnovat. I nadále však poskytovala konzultace v oblasti telekomunikací, marketingu pro SME, úspěšné startupy, neziskový sektor až po první český orchestr – Českou filharmonii.
Získala vzdělání v oboru klasické homeopatie v ČR a v Anglii s praktickým výcvikem v Indii. Založila svou vlastní značku produktů pro jógu a interiér s distribucí v ČR i ve světě. Její vášní je cestování a poznávání světa (procestovala se svou rodinou více než 100 zemí), kultur, holistického přístupu k životu a zdraví. Aktivně se věnuje józe, dále rozvíjí své znalosti a zkušenosti na poli přírodního parfémářství.
Získala vzdělání v oboru klasické homeopatie v ČR a v Anglii s praktickým výcvikem v Indii. Založila svou vlastní značku produktů pro jógu a interiér s distribucí v ČR i ve světě. Její vášní je cestování a poznávání světa (procestovala se svou rodinou více než 100 zemí), kultur, holistického přístupu k životu a zdraví. Aktivně se věnuje józe, dále rozvíjí své znalosti a zkušenosti na poli přírodního parfémářství.