Obrovský zájem ze strany profesionálů působících v oblasti cestovního ruchu, zástupců světových médií i potenciálních turistů. Takový je výsledek prezentace Česka pod taktovkou agentury CzechTourism na veletrhu Riyadh Travel Fair 2024 (RTF). Cílem bylo představit všem příchozím české kulturní dědictví, úchvatnou krajinu, moderní atrakce a špičkové lázeňství. Akce proběhla koncem května v prostorách Riyadh International Convention & Exhibition Center a zaměřovala se na lákání cestovatelů z regionu GCC (Rady pro spolupráci v Zálivu).
Propagace jedinečné nabídky Česka
Živý stánek CzechTourism na veletrhu RTF 2024 zahrnoval řadu poutavých vizuálů v rámci kampaně Unexpected Wellbeing a interaktivní obraz daňka v české krajině z dílny Illusion Art Museum Praha (IAM). Tento poutavý prvek zaujal návštěvníky na první pohled. Stánek s krásnými fotografiemi, interaktivním prvkem a také úžasnou vůní vanilky a skořice, která se linula z teplých lázeňských oplatků napříč výstavní halou, přitahoval značnou pozornost profesionálů z řad cestovního ruchu, zástupců médií a potenciálních turistů.
Klíčové momenty účasti CzechTourism na veletrhu RTF 2024
Návštěvníci si užili Česko díky virtuální realitě, s velkou chutí ukusovali teplé oplatky a v rámci interaktivních prezentací „navštívili“ špičkové turistické destinace. Mezi nimi Prahu, Český Krumlov, Třeboňsko, Brno nebo lázeňská města Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Bělohrad a další. Stánek nabídl zájemcům možnost nahlédnout do bohaté historie naší země, prohlédnout si české architektonické skvosty, vychutnat si zdejší krásnou přírodu nebo se pobavit díky živým kulturním scénám.
Zástupci agentury CzechTourism se zapojili do plodných diskusí s místními touroperátory, leteckými společnostmi a potenciálními turisty ze Saúdské Arábie. Cílem komunikace bylo navázat nové kontakty a propagovat cestovní balíčky přizpůsobené preferencím saudskoarabských cestovatelů. To vše s apelem na fakt, že Česko patří mezi nejbezpečnější země světa. Je otevřené a připravené nabídnout arabským turistům maximum nezapomenutelných zážitků.
„Důraz jsme kladli především na možnost snadného cestování. A to díky přímým letům z Rijádu se společností Flynas, a také dostupnost služeb, jako jsou možnosti halal stravování nebo třeba zajištění arabsky mluvících průvodců,“ shrnuje za CzechTourism International marketing manager pro nové trhy Barbara Andelová.
Posilování vazeb mezi Saúdskou Arábií a Českem
V rámci pokračujícího úsilí o podporu cestovního ruchu z regionu GCC se CzechTourism zavázal budovat pevné vztahy s profesionály v oblasti cestovního ruchu a využít postřehy získané na veletrhu RTF ke zdokonalení své marketingové strategie v regionu. Účast na veletrhu v Rijádu podtrhuje odhodlání agentury prezentovat Česko jako přední destinaci pro cestovatele ze Saúdské Arábie, kteří hledají neotřelé zážitky, prémiovou lázeňskou péči a pobyt ve svěží přírodě.
Živý stánek CzechTourism na veletrhu RTF 2024 zahrnoval řadu poutavých vizuálů v rámci kampaně Unexpected Wellbeing a interaktivní obraz daňka v české krajině z dílny Illusion Art Museum Praha (IAM). Tento poutavý prvek zaujal návštěvníky na první pohled. Stánek s krásnými fotografiemi, interaktivním prvkem a také úžasnou vůní vanilky a skořice, která se linula z teplých lázeňských oplatků napříč výstavní halou, přitahoval značnou pozornost profesionálů z řad cestovního ruchu, zástupců médií a potenciálních turistů.
Klíčové momenty účasti CzechTourism na veletrhu RTF 2024
Návštěvníci si užili Česko díky virtuální realitě, s velkou chutí ukusovali teplé oplatky a v rámci interaktivních prezentací „navštívili“ špičkové turistické destinace. Mezi nimi Prahu, Český Krumlov, Třeboňsko, Brno nebo lázeňská města Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Bělohrad a další. Stánek nabídl zájemcům možnost nahlédnout do bohaté historie naší země, prohlédnout si české architektonické skvosty, vychutnat si zdejší krásnou přírodu nebo se pobavit díky živým kulturním scénám.
Zástupci agentury CzechTourism se zapojili do plodných diskusí s místními touroperátory, leteckými společnostmi a potenciálními turisty ze Saúdské Arábie. Cílem komunikace bylo navázat nové kontakty a propagovat cestovní balíčky přizpůsobené preferencím saudskoarabských cestovatelů. To vše s apelem na fakt, že Česko patří mezi nejbezpečnější země světa. Je otevřené a připravené nabídnout arabským turistům maximum nezapomenutelných zážitků.
„Důraz jsme kladli především na možnost snadného cestování. A to díky přímým letům z Rijádu se společností Flynas, a také dostupnost služeb, jako jsou možnosti halal stravování nebo třeba zajištění arabsky mluvících průvodců,“ shrnuje za CzechTourism International marketing manager pro nové trhy Barbara Andelová.
Posilování vazeb mezi Saúdskou Arábií a Českem
V rámci pokračujícího úsilí o podporu cestovního ruchu z regionu GCC se CzechTourism zavázal budovat pevné vztahy s profesionály v oblasti cestovního ruchu a využít postřehy získané na veletrhu RTF ke zdokonalení své marketingové strategie v regionu. Účast na veletrhu v Rijádu podtrhuje odhodlání agentury prezentovat Česko jako přední destinaci pro cestovatele ze Saúdské Arábie, kteří hledají neotřelé zážitky, prémiovou lázeňskou péči a pobyt ve svěží přírodě.