Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na realizaci zahraniční reklamní kampaně s názvem OTA 24. Cílem je zvýšit zájem turistů z Velké Británie, Irska a Španělska o návštěvu Česka.
Výsledkem kampaně budou prokazatelně realizované objednávky ubytování v tuzemsku, a to v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.
Zakázku realizujeme jako jeden ucelený projekt, abychom zajistili maximální konzistenci a efektivitu celé kampaně.
Podrobné informace a podmínky najdete po registraci na portálu https://nen.nipez.cz na profilu zadavatele CzechTourism, případně ZDE.
Zakázku realizujeme jako jeden ucelený projekt, abychom zajistili maximální konzistenci a efektivitu celé kampaně.
Podrobné informace a podmínky najdete po registraci na portálu https://nen.nipez.cz na profilu zadavatele CzechTourism, případně ZDE.