CzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na realizaci kampaně OTA 24

CzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na realizaci kampaně OTA 24

DomůAktualityCzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na realizaci kampaně OTA 24
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na realizaci zahraniční reklamní kampaně s názvem OTA 24. Cílem je zvýšit zájem turistů z Velké Británie, Irska a Španělska o návštěvu Česka.
Výsledkem kampaně budou prokazatelně realizované objednávky ubytování v tuzemsku, a to v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.

Zakázku realizujeme jako jeden ucelený projekt, abychom zajistili maximální konzistenci a efektivitu celé kampaně.

Podrobné informace a podmínky najdete po registraci na portálu https://nen.nipez.cz na profilu zadavatele CzechTourism, případně ZDE.