Další ročník významné akce Czechia Travel Trade Day 2025 proběhne v Ostravě ve dnech 28. - 29. dubna 2025. Tentokrát představí nejen účastníkům turistický potenciál Moravskoslezského kraje.
Travel Trade Day, neboli TTD, je jednou z největších tuzemských akcí na podporu incomingu. Pořádá ho ve spolupráci s partnery z řad zástupců krajů, měst, destinačních managementů apod. Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Cílem je zpropagovat bohatou turistickou nabídku Česka v regionech a přispět k rozvoji příjezdového cestovního ruchu. TTD je koncipován jako dvoudenní akce plná předem domluvených schůzek a pracovních jednání, během kterých se setkávají zástupci zahraničních cestovních kanceláří s českými podnikateli v cestovním ruchu. Součástí jsou i poznávací cesty po hostitelském regionu.
„Největší tuzemský workshop na podporu příjezdů do Česka ukazuje celému světu, že se návštěva naší země určitě vyplatí a že máme turistům co nabídnout. Letošní ročník v Hradci Králové opět potvrdil, že tento způsob komunikace se zahraničními nákupčími a zástupci cestovních kanceláři, je tou správnou cestou. Účastníci navštívili významné turistické destinace v regionu a navázali důležité obchodní kontakty. Na vlastní oči se přesvědčili, co vše je u nás k vidění a co stojí za návštěvu. Na základě takto získaných dojmů pak mohou mnohem lépe předat informace koncovým klientům a motivovat je k návštěvě tuzemska. Věřím, že příští ročník TTD, který proběhne v Moravskoslezském kraji, přinese stejný potenciál pro rozvoj cestovního ruchu v regionu a celém Česku,“ shrnuje ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.
Jednotlivé destinace, v nichž se Czechia Travel Trade Day koná, organizátoři vybírají tak, aby představili účastníkům Česko komplexně. V minulosti TTD proběhl v Brně, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Liberci, Plzni, Olomouci a Hradci Králové.
Výsledky Czechia Travel Trade Day 2024 v Hradci Králové:
„Je skvělé, že v našem kraji přivítáme tuto prestižní akci, která bude mít pozitivní dopad na rozvoj cestovního ruchu v regionu. Návštěvníkům, zástupcům zahraničních cestovních kanceláří, novinářům i nákupčím představíme Moravskoslezský kraj jako místo plné rozmanitých možností. Jsme regionem ideálním pro aktivní turismus, gastronomické zážitky, poznávání unikátních industriálních památek i návštěvu přírody. Ukážeme, že náš kraj je ideální pro rodinné výlety, ale i pořádání společenských, kulturních nebo sportovních akcí,“ doplňuje náměstkyně hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Šárka Šimoňáková.
„Moravskoslezský kraj je u turistů stále vyhledávanější. Láká je nejen nádherná příroda Beskyd či Jeseníků, ale velkým tahounem jsou i technické památky. Tím největším je areál Dolních Vítkovic, kam loni zavítalo téměř 892 tisíc návštěvníků. A má co nabídnout i vyznavačům golfu – najdou zde největší tuzemskou golfovou destinaci 55 HOLES Golf Destination,“ uzavírá ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Veronika Janečková.
„Největší tuzemský workshop na podporu příjezdů do Česka ukazuje celému světu, že se návštěva naší země určitě vyplatí a že máme turistům co nabídnout. Letošní ročník v Hradci Králové opět potvrdil, že tento způsob komunikace se zahraničními nákupčími a zástupci cestovních kanceláři, je tou správnou cestou. Účastníci navštívili významné turistické destinace v regionu a navázali důležité obchodní kontakty. Na vlastní oči se přesvědčili, co vše je u nás k vidění a co stojí za návštěvu. Na základě takto získaných dojmů pak mohou mnohem lépe předat informace koncovým klientům a motivovat je k návštěvě tuzemska. Věřím, že příští ročník TTD, který proběhne v Moravskoslezském kraji, přinese stejný potenciál pro rozvoj cestovního ruchu v regionu a celém Česku,“ shrnuje ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.
Jednotlivé destinace, v nichž se Czechia Travel Trade Day koná, organizátoři vybírají tak, aby představili účastníkům Česko komplexně. V minulosti TTD proběhl v Brně, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Liberci, Plzni, Olomouci a Hradci Králové.
Výsledky Czechia Travel Trade Day 2024 v Hradci Králové:
- 76 zahraničních nákupčích z 30 zemí
- 13 zahraničních B2B novinářů
- Přes 100 českých účastníků z incomingových agentur, hotelů, regionů a dalších poskytovatelů služeb v cestovním ruchu
- 17 zahraničních zastoupení
- Přes 1 800 individuálních předem sjednaných schůzek
- 3 dny studijních cest po regionu pro touroperátory a novináře
„Je skvělé, že v našem kraji přivítáme tuto prestižní akci, která bude mít pozitivní dopad na rozvoj cestovního ruchu v regionu. Návštěvníkům, zástupcům zahraničních cestovních kanceláří, novinářům i nákupčím představíme Moravskoslezský kraj jako místo plné rozmanitých možností. Jsme regionem ideálním pro aktivní turismus, gastronomické zážitky, poznávání unikátních industriálních památek i návštěvu přírody. Ukážeme, že náš kraj je ideální pro rodinné výlety, ale i pořádání společenských, kulturních nebo sportovních akcí,“ doplňuje náměstkyně hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Šárka Šimoňáková.
„Moravskoslezský kraj je u turistů stále vyhledávanější. Láká je nejen nádherná příroda Beskyd či Jeseníků, ale velkým tahounem jsou i technické památky. Tím největším je areál Dolních Vítkovic, kam loni zavítalo téměř 892 tisíc návštěvníků. A má co nabídnout i vyznavačům golfu – najdou zde největší tuzemskou golfovou destinaci 55 HOLES Golf Destination,“ uzavírá ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Veronika Janečková.