Pohodová atmosféra a možnosti aktivního odpočinku v Česku zaujaly Skandinávce: V říjnu ho vyzkouší na vlastní kůži

Pohodová atmosféra a možnosti aktivního odpočinku v Česku zaujaly Skandinávce: V říjnu ho vyzkouší na vlastní kůži

DomůAktualityPohodová atmosféra a možnosti aktivního odpočinku v Česku zaujaly Skandinávce: V říjnu ho vyzkouší na vlastní kůži
První akce v sérii zaměřené na český wellbeing
Zahraniční zastoupení CzechTourism ve Skandinávii a Finsku odstartovalo podzimní sérií aktivit, které prezentují Česko jako atraktivní destinaci, kde se odpočinek snoubí s aktivním trávením volného času. Prostřednictvím exkluzivní snídaně pro touroperátory, influencery a novináře specializující se na zdraví a cestování se účastníci mohli seznámit s tím, co naše země turistům nabízí. Akce s názvem „Unexpected Well-being in Czechia“ proběhla v prestižní stockholmské galerii Fotografiska.

Lekce jógy, zdravá snídaně a masáže
Setkání zahájila ranní lekce jógy s populární švédskou trenérkou a influencerkou Idou B. Olsson, na kterou navázala zdravá snídaně z restaurace Fotografiska. Klíčovým momentem prezentace byl důraz na české wellness a spa resorty, kde turisté mohou tzv. dobít baterky. Díky spolupráci s regionem Vysočina a Resortem Svatá Kateřina se povedlo na akci získat také dva maséry z resortu, jejichž práce nadchla účastníky akce a získala i ohlas na sociálních sítích.

Zájem o „českou pohodu“ na severu roste
„Díky pečlivě sestavenému programu akce jsme přilákali vlivné hosty z oblasti cestovního ruchu, médií a sociálních sítí. Úspěšně jsme je inspirovali k objevování české wellness scény, která nabízí nespočet míst pro relaxaci a nalezení harmonie,“ shrnuje ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism pro Skandinávii a Finsko Lucie Vallin.

Další fází propagace odpočinkového turismu v Česku bude říjnový press trip pro pět vybraných novinářek a influencerek. Včetně přispěvatelky (freelancerky) největšího cestovatelského magazínu Vagabond nebo lifestylového magazínu Plaza. Vrcholem kampaně pak bude série advetoriálů, newsletterů a propagace Česka na sociálních sítích, které budou cílit na širší skandinávské publikum.