Největší švédský magazín Vagabond zařadil Brno mezi 15 nejlepších destinací letošního roku. Mediální zájem o město a celý region tak raketově roste a navazuje na podzimní reportáže ve švédské a dánské televizi.
Brno v prestižním švédském žebříčku
"Středověké město plné trhů, památek a historie, v regionu vína," tak popisuje Brno autorka článku v největším švédském magazínu o cestování s názvem Vagabond. Ten ve svém nejnovějším čísle zařadil jihomoravskou metropoli mezi TOP 15 destinací roku 2025.
Hlavní město Jižní Moravy se tak ocitlo ve společnosti ikonických míst jako Normandie, Bornholm či Marseille. A tím to rozhodně nekončí! V lednovém vydání magazínu vyšel obsáhlý článek, který vznikl na základě podzimního press tripu, jež zorganizovalo Zahraniční zastoupení CzechTourism pro Skandinávii a Finsko.
Jižní Morava v hlavním vysílacím čase švédské televize
Kraj vinařů a pulzující Brno zaujaly nejen cestovatelský magazín, ale i švédskou televizi TV4, která region zařadila do dvou exkluzivních reportáží:
Dáni tančí verbuňk
Na podzim loňského roku se Jižní Morava objevila také v dánské televizi, a to v cestovatelském pořadu S ruksakem a kufrem, který věnoval celou epizodu Česku a jeho známým místům, ale i dosud neobjeveným pokladům.
Diváci se mohli kochat tuzemskými krásami společně se dvěma cestovateli, kteří nejdříve navštívili Prahu a pak zamířili na jih Moravy. Tam jim zástupci CzechTourism připravili autentický zážitek: výuku verbuňku ve sklípku v Plžích. PR hodnota této reportáže dosáhla 2,5 milionů korun.
Zájem turistů ze Skandinávie o Česko roste
"Máme obrovskou radost, že Brno a Jižní Morava získávají stále větší pozornost médií ve Skandinávii. Nejen v loňském roce jsme region propagovali pestrým mixem aktivit – press tripy, B2B a B2C eventy i kampaněmi. To vše za velké podpory kolegů z města Brno a Centrály cestovního ruchu Jižní Morava," říká ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism pro Skandinávii Lucie Vallin a dodává: "Narůstající zájem potvrzují i čísla návštěvnosti. Jihomoravský kraj je na švédském trhu druhý za Prahou v počtu příjezdů i přenocování (1. – 3. Q 2024). Tento výsledek převyšuje nejen čísla z roku 2023, ale také hodnoty z předcovidového období let 2018 a 2019."
"Středověké město plné trhů, památek a historie, v regionu vína," tak popisuje Brno autorka článku v největším švédském magazínu o cestování s názvem Vagabond. Ten ve svém nejnovějším čísle zařadil jihomoravskou metropoli mezi TOP 15 destinací roku 2025.
Hlavní město Jižní Moravy se tak ocitlo ve společnosti ikonických míst jako Normandie, Bornholm či Marseille. A tím to rozhodně nekončí! V lednovém vydání magazínu vyšel obsáhlý článek, který vznikl na základě podzimního press tripu, jež zorganizovalo Zahraniční zastoupení CzechTourism pro Skandinávii a Finsko.
Jižní Morava v hlavním vysílacím čase švédské televize
Kraj vinařů a pulzující Brno zaujaly nejen cestovatelský magazín, ale i švédskou televizi TV4, která region zařadila do dvou exkluzivních reportáží:
- Objev zážitky chutí v Evropě – zaměřeno na cesty za vínem a lokálními nápoji,
- Zapomenuté perly v Evropě – v hlavní roli Brno jako skrytý poklad.
Dáni tančí verbuňk
Na podzim loňského roku se Jižní Morava objevila také v dánské televizi, a to v cestovatelském pořadu S ruksakem a kufrem, který věnoval celou epizodu Česku a jeho známým místům, ale i dosud neobjeveným pokladům.
Diváci se mohli kochat tuzemskými krásami společně se dvěma cestovateli, kteří nejdříve navštívili Prahu a pak zamířili na jih Moravy. Tam jim zástupci CzechTourism připravili autentický zážitek: výuku verbuňku ve sklípku v Plžích. PR hodnota této reportáže dosáhla 2,5 milionů korun.
Zájem turistů ze Skandinávie o Česko roste
"Máme obrovskou radost, že Brno a Jižní Morava získávají stále větší pozornost médií ve Skandinávii. Nejen v loňském roce jsme region propagovali pestrým mixem aktivit – press tripy, B2B a B2C eventy i kampaněmi. To vše za velké podpory kolegů z města Brno a Centrály cestovního ruchu Jižní Morava," říká ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism pro Skandinávii Lucie Vallin a dodává: "Narůstající zájem potvrzují i čísla návštěvnosti. Jihomoravský kraj je na švédském trhu druhý za Prahou v počtu příjezdů i přenocování (1. – 3. Q 2024). Tento výsledek převyšuje nejen čísla z roku 2023, ale také hodnoty z předcovidového období let 2018 a 2019."