Střední Evropa se představila jako atraktivní turistická destinace na zámořských trzích. V4 B2B Roadshow, která proběhla koncem loňského roku v Torontu, Bostonu a ve Fort Lauderdale, propojila profesionály z cestovního ruchu s nabídkami z Česka, Maďarska, Polska a Slovenska. Akce zúčastnilo celkem 162 odborníků, včetně touroperátorů, cestovních agentur a médií.
Roadshow nabídla bohatý program, který přinesl nejen nové obchodní příležitosti, ale také hlubší poznání středoevropského regionu.
Program, který propojuje a inspiruje
V každém z měst roadshow nabídla třídenní program zahrnující:
Rekordní účast a pozitivní ohlasy
V Torontu se roadshow zúčastnilo 70 profesionálů, v Bostonu 47 a ve Fort Lauderdale 45. Podle zpětné vazby účastníků je akce oslovila nejen kvalitou organizace, ale i unikátním propojením odborných prezentací s kulturními zážitky. Mnozí ocenili osobní přístup a možnost přímé spolupráce s partnery z regionu.
Češi jako významní partneři
Z celkem 16 podnikatelských subjektů zastoupených na roadshow tvořili čeští partneři, včetně hotelů a DMCs, důležitou součást. Společně s agenturou CzechTourism reprezentovali Česko a jeho bohatou turistickou nabídku.
„Roadshow posiluje povědomí o střední Evropě a přináší nové možnosti obchodní spolupráce. Česká účast byla velmi úspěšná a těšíme se na další podobné aktivity,“ doplňuje manažer komunikace odboru marketingu a zahraničních zastoupení a gestor pro spolupráci se zeměmi V4 Martin Poul.
Klíčová role zámořské pobočky CzechTourism
„Roadshow zemí Discover Central Europe se ukázala jako mimořádně přínosná, zejména díky navázání přímých kontaktů mezi partnery z Evropy a jejich protějšky v Kanadě a USA. Oba tyto trhy mají pro Česko zásadní význam. Počet příjezdů z Kanady letos vzrostl o 20 %, a se spuštěním přímých leteckých linek mezi Torontem a Prahou od letošního léta, očekáváme jejich další významné navýšení. Amerika zůstává pro tuzemsko nejdůležitějším zámořským trhem, což podtrhuje důležitost pokračování rozvoje spolupráce v obou zemích a posilování přímých vazeb mezi partnery,“ vyzdvihuje ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v USA Michaela Claudino.
Spolupráce jako cesta k úspěchu
V4 B2B Roadshow potvrdila, že propojení čtyř zemí může výrazně zvýšit povědomí o střední Evropě na zahraničních trzích. Ze strany agentury CzechTourism je tak na místě poděkování všem partnerům, kteří se do úspěšné akce zapojili. Těšíme se na další společné projekty, které přinesou nové obchodní příležitosti a podpoří cestovní ruch v tomto regionu.
Program, který propojuje a inspiruje
V každém z měst roadshow nabídla třídenní program zahrnující:
- Panelové diskuse: Představení destinací, aktuálních trendů a produktů z jednotlivých zemí.
- Interaktivní aktivitu „Map Quest“: Propojení podnikatelů z regionu V4 s lokálními partnery prostřednictvím hravé formy a přímé komunikace.
- Networkingové setkání: Příležitost navázat osobní kontakty a posílit obchodní vztahy.
- Ochutnávky kulinářských specialit: Tradiční pokrmy z Česka, Maďarska, Polska a Slovenska, které obohatily zážitek o autentickou atmosféru.
Rekordní účast a pozitivní ohlasy
V Torontu se roadshow zúčastnilo 70 profesionálů, v Bostonu 47 a ve Fort Lauderdale 45. Podle zpětné vazby účastníků je akce oslovila nejen kvalitou organizace, ale i unikátním propojením odborných prezentací s kulturními zážitky. Mnozí ocenili osobní přístup a možnost přímé spolupráce s partnery z regionu.
Češi jako významní partneři
Z celkem 16 podnikatelských subjektů zastoupených na roadshow tvořili čeští partneři, včetně hotelů a DMCs, důležitou součást. Společně s agenturou CzechTourism reprezentovali Česko a jeho bohatou turistickou nabídku.
„Roadshow posiluje povědomí o střední Evropě a přináší nové možnosti obchodní spolupráce. Česká účast byla velmi úspěšná a těšíme se na další podobné aktivity,“ doplňuje manažer komunikace odboru marketingu a zahraničních zastoupení a gestor pro spolupráci se zeměmi V4 Martin Poul.
Klíčová role zámořské pobočky CzechTourism
„Roadshow zemí Discover Central Europe se ukázala jako mimořádně přínosná, zejména díky navázání přímých kontaktů mezi partnery z Evropy a jejich protějšky v Kanadě a USA. Oba tyto trhy mají pro Česko zásadní význam. Počet příjezdů z Kanady letos vzrostl o 20 %, a se spuštěním přímých leteckých linek mezi Torontem a Prahou od letošního léta, očekáváme jejich další významné navýšení. Amerika zůstává pro tuzemsko nejdůležitějším zámořským trhem, což podtrhuje důležitost pokračování rozvoje spolupráce v obou zemích a posilování přímých vazeb mezi partnery,“ vyzdvihuje ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v USA Michaela Claudino.
Spolupráce jako cesta k úspěchu
V4 B2B Roadshow potvrdila, že propojení čtyř zemí může výrazně zvýšit povědomí o střední Evropě na zahraničních trzích. Ze strany agentury CzechTourism je tak na místě poděkování všem partnerům, kteří se do úspěšné akce zapojili. Těšíme se na další společné projekty, které přinesou nové obchodní příležitosti a podpoří cestovní ruch v tomto regionu.