Mezinárodní novináři objevovali zimní kouzlo Špindlerova Mlýna

Mezinárodní novináři objevovali zimní kouzlo Špindlerova Mlýna

DomůAktualityMezinárodní novináři objevovali zimní kouzlo Špindlerova Mlýna
Na konci února se ve Špindlerově Mlýně uskutečnil press trip pro zahraniční novináře a blogery z Belgie, Dánska, Nizozemska a Polska. Akce se konala pod záštitou města ŠM ve spolupráci se zahraničními zastoupeními CzechTourism v Beneluxu, Polsku a Švédsku. Cílem bylo představit Špindlerův Mlýn nejen jako tradiční lyžařskou destinaci, ale i jako atraktivní místo pro další zimní aktivity a kvalitní gastronomii.
Tři dny plné zimních zážitků
Během tří dnů měli účastníci možnost vyzkoušet širokou škálu aktivit. Nechybělo klasické lyžování na Medvědíně a Svatém Petru, adrenalinový zážitek z ranního Fresh Tracku či večerní lyžování na Hromovce. Program obohatilo i skialpinistické dobrodružství a jízda na sáňkařské dráze. Novináři si užili také degustaci v Champagne Lounge, která jim přiblížila českou gastronomii.

Důležitost zahraniční klientely
Zahraniční klientela tvoří ve Špindlerově Mlýně během zimní sezóny až 60 % celkové návštěvnosti. Hosté z Beneluxu jsou 3. – 4. nejpočetnější skupinou zahraničních návštěvníků, hned za klienty z Polska, Německa či Slovenska. Jsou pro nás tedy důležitým trhem,“ uvádí René Hroneš, ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn.

Rostoucí popularita Krkonoš mezi polskými turisty
Královéhradecký kraj loni zaznamenal rekordní přírůstky polských turistů. Nejvíce v posledním čtvrtletí – 55 %, nejméně v prvním čtvrtletí – 20 %. Roste zájem o českou část Krkonoš, kterou Poláci vnímají jako nepřetíženou a přírodně velmi atraktivní oblast. „Jsme velmi rádi za aktivní přístup Špindlerova Mlýna, který mezinárodní skupině s polskou účastí předvedl zimní nabídku našeho nejznámějšího horského rezortu i celého regionu, který má zjevný potenciál na mnoha zahraničních trzích,“ říká Tomáš Zukal, ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Polsku a dodává: „Oba zástupci populárních polských médií byli velmi spokojeni s organizací press tripu a vysoce hodnotili podmínky na svazích na Svatém Petru a připravenost Špindlerova Mlýna na zahraniční návštěvníky. Těšíme se na zajištěné brzké mediální výstupy v rádiu i tisku.“

Pozitivní ohlasy a očekávané mediální výstupy
Novináři a blogeři ocenili nejen kvalitu lyžařských svahů a rozmanitost aktivit, ale také pohostinnost a úroveň služeb. „Účastníci byli aktivní na sociálních sítích už během cesty a jejich dojmy z českých hor byly velmi pozitivní. Zatímco Nizozemci české hory dobře znají a zejména rodiny s dětmi sem pravidelně jezdí lyžovat, Belgičané Česko navštěvují hlavně v létě. Doufáme, že díky mediálním výstupům z tohoto press tripu se podaří zvýšit povědomí o zimních Krkonoších a přilákat více turistů i v zimě,“ zakončuje Petra Palečková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Benelux.

Mezi účastníky byl i novinář dánského deníku Berlingske, jednoho z největších a nejčtenějších médií v Dánsku, což podtrhuje mezinárodní význam této akce. Press trip ve Špindlerově Mlýně tak opět potvrdil, že české hory mají velký potenciál zaujmout návštěvníky z celé Evropy.