Nabídka prezentace v německých médiích pro české (hotelové) partnery na rok 2026

Nabídka prezentace v německých médiích pro české (hotelové) partnery na rok 2026

DomůČasově omezené výzvy ke spolupráci a k účasti na akcíchNabídka prezentace v německých médiích pro české (hotelové) partnery na rok 2026
Zahraniční zastoupení CzechTourism Německo v rámci svých PR a media aktivit předává aktuální poptávky německých médií (print a online), která pořádají soutěže pro své čtenáře. Média nabízí prominentní reklamní prostor výměnou za poskytnutí pobytových cen (evtl. s doplatkem). V případě zájmu prosíme o registraci na odkazu níže.

Informace

Termín akce: 15. říjen 2025 - 17. listopad 2025
Místo konání: offline
Deadline pro přihlášení: 17.11.2025 23:55

Přihláška

Aktuálně jsou poptávány následující spolupráce:

  1. Anderswo – Europa nachhaltig entdecken (Online)
  • Médium: Online, newsletter a sociální sítě www.wirsindanderswo.de 
  • Popis: Magazín zaměřený na udržitelné cestování po Evropě – dostupný v tištěné i online podobě a na sociálních sítích.
  • Dosah: 35 000 unique visitors/měsíc
  • Aktuálně se soutěží účastní 9.000 soutěžících. Soutěžní část webu www.wirsindanderswo.de navštíví měsíčně 5.000 mezi 10.000 uživateli.
  • Forma prezentace: Soutěž je pouze online. Představena celá destinace + hotel v rámci soutěže.
    • prezentace na webu (1 měsíc)
    • 1x newsletter (aktuálně 7 100 příjemců)
    • 2x Facebook
    • 2x Instagram
    • 1x Pinterest
  • Termín: tbd. (nová soutěž jednou měsíčně)
  • Výhra (požadované plnění): 3–4 noci pro 2 osoby včetně doplňkové služby (např. půjčení kola, wellness apod.)
  • Příklad: www.wirsindanderswo.de/gewinnspiel

  1. Camping (Print)
  • Médium: Členský magazín (tištěný) camping-club.de
  • Popis: CAMPING měsíčník Německého camping clubu pro všechny milovníky kempování. Obsahuje tipy, testy kempů a vybavení, reportáže, rozhovory s experty.
  • Náklad: 28 000
  • Forma prezentace: cca 1/2 stránky
  • Termín: tbd. (měsíčník)
  • Výhra: žádné pevné požadavky (v roce 2025: 3 noci pro 2 osoby v bungalovu v kempu)
  • Ukázka z minulé spolupráce

  1. Bauer Media Group (např. Mach mal Pause, Das NEUE, Fernsehwoche, Avanti, MINI, Schöne Woche)
  • Médium: Tištěné časopisy – yellow press www.bauer-plus.de/zeitschriften
  • Popis: Soutěž – výhra je uveřejněna současně ve více časopisech (obvykle 4-5).
  • Náklad jednotlivých titulů:
    • Mach mal Pause – 40 514 (ženy 50+)
    • Das NEUE – 51 504 (∅ věk čtenářek: 57 let)
    • MINI – 30 744 (∅ věk čtenářek: 53 let)
    • Fernsehwoche – 187 298 (muži, ženy, ∅ věk čtenářů 65 let)
    • Schöne Woche – 96 854 (∅ věk čtenářek: 64 let)
    • Avanti – 30 180 (∅ věk čtenářek: 47 let)
  • Forma prezentace: cca 1/5 stránky na každý titul (většinou soutěžní křížovka)
  • Termín: tbd. (týdeník)
  • Výhra: cca 400 EUR.
    Partner poskytne jednu cenu, ale získá reklamní prostor ve vícero titulech.
    Partner odsouhlasí znění textu a výběr fotografie, nikoli finální layout – liší se v jednotlivých časopisech.
  • Ukázka z minulé spolupráce

  1. Reise & Preise
  • Popis: Časopis, s tradicí od roku 1987 poskytuje čtenářům tipy a rady pro dovolenou. 73 % čtenářů se inspiruje obsahem při plánování dovolené. Čtenáři vydají za dovolenou v průměru 3.050EUR, 15% dokonce více než 5.000EUR. www.reise-preise.de/einzelheft.html
  • Náklad: 69 627 (77 % čtenářů nad 40 let)
  • Forma prezentace: 1 stránka
  • Termín: Vydání 3/2026 (červenec) nebo 4/2026 (říjen)
  • Výhra: ve výši 1.200EUR: 3 noci pro 2 osoby, doplňující služby jako večeře, polopenze, prohlídka města apod.
  • Preferovaná destinace: Praha
  • Ukázka z minulé spolupráce: printhttps://www.reise-preise.de/gewinnen/gewinnspiel-marienbad.html

  1. NOZ (Neue Osnabrücker Zeitung)
  • Médium: Tištěný deník (www.noz.de)
  • Popis: Soutěž vyjde v deníku Neue Osnabrücker Zeitung (město, okres a Emsland) a také v Delmenhorster Kreisblatt. Deník Neue Osnabrücker Zeitung není známý jen v regionu (severní Německo poblíž Bielefeldu), ale jako jeden z nejcitovanějších deníků v Německu má význam i daleko za jeho hranicemi.
  • Zásah: 175 000 náklad print, 12 milionů page impressions / 8 milionů UU rubriky „Reise und Freizeit)
  • Forma prezentace: téměř celá stránka 1/1. Představena destinace – separátní blok s výhrou.
  • Termín: tbd.
  • Výhra: 3 noci pro 2 osoby včetně polopenze
  • Ukázka z minulé spolupráce

  1. Deníky FUNKE
  • Médium: Tištěné deníky
  • Popis: Soutěž je otištěna ve všech regionálních denících mediální skupiny FUNKE, především ve spolk. zemi Severní-Porýní-Vestfálsko (NRW). Do skupiny patří např. WAR, NRZ, WR, Berliner Morgenpost, Hamburger Abendblatt… www.funkemedien.de/de/marken-produkte
  • Náklad: 670.482
  • Forma prezentace: 1/4 stránky
  • Termín: tbd., vždy v sobotu
  • Výhra: 5–7 nocí pro 2 osoby včetně polopenze a případně wellness apod.
  • Ukázka z minulé spolupráce

  1. Saarbrücker Zeitung, Trierischer Volksfreund & Südkurier
  • Zásah: Náklady deníků: Saarbrücker Zeitung – 23.655, Trierischer Volksfreund – 42.894, Südkurier – 99.763
  • Forma prezentace: cca 1/2 stránky
  • Výhra: Cena musí být poskytnuta 3 krát – pro každý deník zvlášť: 3 noci pro 2 osoby vč. snídaně nebo polopenze
    Pozor: Soutěžní spolupráce s dohodou o vzájemné protihodnotě! Nutno vystavit fakturu. (Faktura a protifaktura bez finančního toku).
  • Ukázka z minulé spolupráce
 

  1. Hallo München
  • Médium: Městský reklamní týdeník pro Mnichov a okolí (print a online) www.hallo-muenchen.d
  • Popis: Hallo München je bezplatný městský týdeník (financování z reklamy). Noviny patří do mediální skupiny Münchner Merkur/tz a vychází každou sobotu. Soutěž se objevuje na tzv. „aktuální stránce“ („Zeitseite“), která se vždy věnuje novému hlavnímu tématu, např. sezona vinobraní, sklizně, podzimu apod.)
  • Náklad: 589.706
  • Forma prezentace: 1/5 až 1/4 stránky
  • Termín: tbd. (vždy v sobotu)
  • Výhra: cca 500 EUR
  • Příklad

  1. Funk Uhr (nakladatelství Klambt)
  • Médium: Ženský časopis (yellow press) https://gewinnspiele.klambt.services/funkuhr
  • Popis: Funk Uhr je televizní magazín, který svým tematickým zaměřením oslovuje především ženy. Kromě podrobného TV programu nabízí hlavní část časopisu témata jako zdraví a wellness, backgroundové informace a aktuální novinky o výživě, módě, kráse, partnerství a rodině, dále tipy týkající se financí, práva a domácnosti.
  • Náklad: 208 944
  • Forma prezentace: cca 1/4 stránky
  • Termín: tbd. (týdeník)
  • Výhra: 500 EUR
  • Příklad

  1. Freundin
  • Médium: ženský / lifestyle časopis (print)  www.freundin.de
  • Popis: „Jeden z nejrozšířenějších ženských časopisů v Německu. Vychází každé dva týdny. Freundin je blízko životu moderní ženy a ukazuje vše, co život zpříjemňuje: módu, beauty, péči o sebe, dobré jídlo a samozřejmě útulný domov.“
  • Náklad: 176 974
  • Forma prezentace: 1/4 stránky
  • Termín: tbd.
  • Výhra: 1 000 EUR
  • Příklad
 
  1. BILD – křížovka v Auto Bild nebo Sport Bild
  • Poznámka: Soutěžní spolupráce s dohodou o vzájemné protihodnotě (faktura a protifaktura bez finančního toku)
  • Médium: časopisy kategorie Special Interest (Sport, Auto)
  • Popis:
  • Náklad:
    •  Auto Bild: 174 185
    •  Sport Bild: 161 730
  • Forma prezentace:
    • Auto Bild: 1/3 stránky
    • Sport Bild: 1/4 stránky
  • Termín: tbd. (týdeník)
  • Výhra: 1 000 EUR. (Pozor: Soutěžní spolupráce s dohodou o vzájemné protihodnotě (faktura a protifaktura bez finančního toku)
  • Příklad
 
Vybrané nabídky s doplatkem:
  1. Süddeutsche Zeitung Magazin / sz-magazin.de
  • Médium: Příloha deníku SZ (tištěná i online) www.sueddeutsche.de/magazin
  • Popis: Týdenní magazín je přílohou Süddeutsche Zeitung. Zaměřuje se na kulturní témata. Süddeutsche Zeitung je renomovaný, nadregionální, nezávislý deník se sídlem v Mnichově, vychází denně ve 150 zemích a má vlastní globální síť zpravodajů. Deník informuje o politice, ekonomice, sportu, kultuře a regionální politice.
  • Náklad / zásah: 494 544 výtisků, 2,73 milionu UU/měsíc
  • Forma prezentace: tisk i online
  • Termín: týdenní báze
  • Výhra: 800 EUR + příspěvek na dopravu ve výši 200 EUR pro výherce
  • Příklad

  1. Abendzeitung / abendzeitung-muenchen.de
  • Médium: Regionální deník (print i online) www.abendzeitung-muenchen.de
  • Popis: Abendzeitung (AZ) je regionální deník pro Mnichov a okolí. Vedle regionálního zpravodajství se zaměřuje na politiku, ekonomiku, kulturu a sport. Soutěž se objevuje v cestovatelské sekci každou sobotu.
  • Náklad / zásah: 39. 000 výtisků, 3,5 milionu UU/měsíc
  • Forma prezentace: 1/2 strany
  • Termín vydání: tbd. (vždy v sobotu)
  • Výhra: cca 2 noci pro 2 osoby vč. polopenze + poplatek 399 EUR netto
  • Příklad


Uzávěrka pro přijetí nabídek: 17. 11. 2025.

V případě zájmu o spolupráci prosím vyplňte následující registrační formulář: ZDE 

Zahraniční zastoupení Vaši nabídku zprostředkuje redakcím médií, které pak samy vyberou partnera na spolupráci. CzechTourism Německo bude nadále k dispozici pro případné jazykové či stylistické korektury nebo další jednání s médii.

V případě dotazů se neváhejte obrátit na:
CzechTourism Německo
Jana Královcová
berlin@czechtourism.com

Informace

Termín akce: 15. říjen 2025 - 17. listopad 2025
Místo konání: offline
Deadline pro přihlášení: 17.11.2025 23:55

Přihláška