Destinační management (DMO) plní roli "prodloužené ruky" národní turistické centrály v regionech. Pomocí krajských, oblastních i lokálních managementů cestovního ruchu agentura sbírá požadavky tamních podnikatelů, provozovatelů turistických cílů a dalších partnerů a implementuje je do své strategie.
Destinační spolupráce má tato poslání, tyto hlavní úkoly:
Kontinuální zlepšování primární a sekundární infrastruktury cestovního ruchu
Vytváření nových pracovních míst, rozvoj podnikatelského prostředí v regionech
Zvyšování prestiže destinací
Pomoc při všeobecném rozvoji regionů – např. rozvoj základní infrastruktury (voda, kanalizace, datové sítě apod.), rozvoj sítě komunikací v území, zlepšování veřejných, zdravotních či sociálních služeb, iniciace příchodů nových potenciálních investorů do území apod.
Hlavním úkolem je zlepšování kvality života místních obyvatel
Podpora 3K platformy – systémová snaha o rozvoj KOMUNIKACE, KOOPERACE a KOORDINACE AKTIVIT v území
Rozvoj udržitelného turismu v destinacích – snaha o co nejvyšší využití potenciálu cestovního ruchu v území a v čase