CzechTourism láká zahraniční turisty do Česka unikátními záběry z F1

CzechTourism láká zahraniční turisty do Česka unikátními záběry z F1

DomůAktualityCzechTourism láká zahraniční turisty do Česka unikátními záběry z F1
Spolupráce agentury CzechTourism se společností Red Bull vytvořila jedinečnou příležitost představit krásy České republiky z pohledu pilota F1 Davida Coultharda. Unikátní videozáběry z hlavního města Prahy, státního zámku Lednice nebo dominanty jižní Moravy – Pálavy uvidí na komunikačních kanálech Red Bull Racing milióny zahraničních turistů.
 
„Cílem spolupráce s obrovským mediálním zásahem je podpořit a znovu nastartovat příjezdový cestovní ruch a netradiční, ale o to účinnější formou zvýšit povědomí o České republice a krásách, které ji symbolizují,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism a doplnil: „Věřím, že tento počin, má skutečně velký potenciál pro oživení incomingu, byť s lehkou kontroverzí, která k Red Bullu neodmyslitelně patří, a i díky ní dosahují veškeré kampaně a materiály Red Bullu takového zájmu a sledovanosti napříč kontinenty. Důkazem je premiérové video https://www.youtube.com/watch?v=4qbfQSLUdDo, které má jen několik hodin po zveřejnění téměř desítky tisíc shlédnutí.“
 
Spolupráce agentury CzechTourism a společnosti Red Bull začala zhruba před půl rokem a byla pod přísným informačním embargem. Ze strany agentury probíhala spolupráce formou dramaturgických zásahů a pokračuje využitím komunikačních kanálů a mediálního prostoru Red Bull a získáním unikátních a exklusivních obsahových materiálů (foto a video). Ve spotu mimo jiné účinkují také české a slovenské mezinárodně uznávané osobnosti – biatlonistka Markéta Davidová, vítěz Red Bull Air Race a elitní pilot Martin Šonka a slovenský rapper Rytmus.
 
Zhruba sedmdesáti členný štáb produkce spotu měl zajištěna veškerá povolení a splnil veškeré legislativní požadavky k tomu, aby tyto obrázky z Česka mohly vzniknout. Na vlastní náklady pak veškerá místa, kde se natáčelo, uvedl do původního stavu. Žádná z lokací nebyla poškozena či nezůstala zašpiněna.
 
Celkový rozpočet agentury na nákup exklusivního mediálního prostoru, prezentaci a propagaci České republiky, využívání hashtagů a obsahové materiály včetně licencí, které v rámci natáčení vznikly exklusivně pro účely a využití CzechTourism, byl 1 mil. korun.