Akademie marketingu cestovního ruchu: Pokročilá optimalizace Skliku

Akademie marketingu cestovního ruchu: Pokročilá optimalizace Skliku

16.11.2022 09:00:00 - 16.11.2022 12:00:00
DomůAkademie marketingu cestovního ruchu: Pokročilá optimalizace Skliku
Nedílnou součástí probíhajícího seriálu Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google jsou dva listopadové díly, které nahlíží na fungování globální služby Google Ads. Při této příležitosti jsme se mimořádně rozhodli rozšířit naši nabídku o možnost seznámení se s její českou obdobou – systémem Sklik.

Po obecních info o jeho fungování přichází čas zasvěcení do jeho optimalizace. V druhém pokračování se společně se specialisty MARTINEM MAŠKEM a ROMANEM DOLEŽALEM podíváme, jak postupovat, pokud nejsou výsledky reklamy takové, jaké byste si představovali. Dále pak se zaměříme na rozšířené možnosti její nastavení a vyhodnocování.

Martin působí v Seznamu již více než 13 let. Prodejní dovednosti sbíral jako obchodník – nejprve se učil zakládat kampaně a následně edukoval trh jako konzultant. Dnes vede konzultační tým Skliku a ruku v ruce s tím rozvíjí zručnosti svých klientů.

Také Roman má zkušeností na rozdávání, v Seznamu pracuje již sedmým rokem. Nejprve se zabýval úkoly v obchodním oddělení, pak optimalizoval účty velkým klientům a v současné době se věnuje konzultační činnosti, ať už v kontaktu s agenturami, nebo přímými klienty.

Obsah školení je přizpůsobený potřebám cílové skupiny.

Pro všechny registrované zájemce je zajištěný online přenos. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.

Školení proběhne bez finančního ohodnocení poplatků.

Informace

Tato akce je virtuální