V rámci spolupráce platformy 16+1 v cestovním ruchu (spolupráce 16 zemí střední a východní Evropy s Čínou) si vám dovolujeme zprostředkovat výzvu k podávání přihlášek do 4. ročníku soutěže Tourism Award Marco Polo.
Do letošního ročníku se mohou přihlásit hotely, cestovní kanceláře, cestovní agentury, národní a regionální organizace cestovního ruchu, kteří: 1) zahájili během pandemie Covid-19 inovativní aktivity, aby si udrželi zájem čínských turistů v regionu střední a východní Evropy a/nebo 2) vytvořili nový produkt či službu za účelem přilákání pozornosti čínských turistů v rámci restartu cestovního ruchu po odeznění pandemie. Porota hledá kreativní a inovativní nápady a řešení, které pomáhají překonat vážné důsledky pandemie pro segment cestovního ruchu a přeměňují negativní dopady v něco nového, jedinečného a přínosného.
Porota v letošním ročníku ocení subjekty, které splní výše zmíněná kritéria a vynikají v některé z těchto kategorií:
- Sustainability
- Digital marketing
- Use of social media
- Post-COVID safety and extra health regulations
- Deeper Chinese visits (longer stays in one CEE country, at fewer destinations, environmentally friendly travels during the holiday, active holidays, slow tourism and getting to know a place(s) in detail)
- Combination of the local character of a destination with emerging new demands in China. Addressing the high-end Chinese traveler
- Other innovation that helped survive the pandemic and prepare for the post-COVID era
Bližší specifikace:
Národní a regionální organizace cestovního ruchu se mohou hlásit se svou strategií zaměřenou na obnovu cestovního ruchu z čínského trhu nebo s inovativními aktivitami v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií, které dělaly během posledních 2 let. Přihláška zde.
Porota uvítá přihlášky cestovních kanceláří a agentur, které představí své online aktivity během posledních 2 let pandemie nebo své nové produkty, které přispějí k prohloubení a prodloužení pobytů čínských turistů ve střední a východní Evropě po odeznění pandemie. Přihláška zde.
Hotely se mohou ucházet o cenu se svými preventivními, zdravotními a bezpečnostními předpisy, které zavedly během pandemie. Přihláška zde.
Vítězové soutěže získají oprávnění používat speciální označení „Produkt oceněný Marco Polo s doporučením Číny – spolupráce v oblasti cestovního ruchu v zemích střední a východní Evropy“ při svých marketingových aktivitách a tím se odlišovat od konkurence.
Tourism Coordination Centre (TCC) a všech 16 zemí střední a východní Evropy budou propagovat vítěze prostřednictvím svých komunikačních kanálů a ve své partnerské síti po dobu 1 roku ve snaze zvýšit viditelnost oceněných.
Vítězové získají možnost nahrát své propagační video (max. délka 3 minuty) na společnou webovou stránku TCC CEEnter (ceenter-china.com), která je dostupná i v Číně.
Guidelines zde
Instruction Sheet zde
Více informací zde
Tourism Award Marco Polo je prestižní ocenění a účast v soutěži je zdarma. Přihlášky je možné podávat od 15. března do 30. června 2022 na e-mailovou adresu: tcc@mfa.gov.hu. Jednacím jazykem je angličtina. V případě jakýchkoliv dotazů či potřeby pomoci s vyplňováním a podáváním přihlášek se neváhejte obrátit na TCC na výše uvedené emailové adrese.