Výsledky soutěže Tourism Award Marco Polo 2021

Výsledky soutěže Tourism Award Marco Polo 2021

DomůAktualityVýsledky soutěže Tourism Award Marco Polo 2021
Hotel Kempinski Corvinus se stává držitelem Čestného uznání soutěže Tourism Award Marco Polo 2021
Rok 2021 je již třetím ročníkem, kdy uskupení 16 zemí střední a východní Evropy ve spolupráci s Čínou odměnily podniky cestovního ruchu a pohostinství za nejlepší produkty a služby, které pomáhají zvýšit příjezdy čínských turistů do regionu střední a východní Evropy.

O čestné uznání se letos ucházelo deset hotelů ve střední a východní Evropě. Vzhledem k tomu, že pandemie stále ochromuje mezinárodní cestovní ruch a ovlivňuje celkovou náladu v tomto odvětví, zaslouží si každý z přihlášených velké uznání.

Díky svým komplexním službám přátelským k čínským turistům se Kempinski Hotel Corvinus prokázal, že si nejlépe zaslouží Čestné uznání soutěže Tourism Award Marco Polo v roce 2021. Vítězný hotel je oprávněn používat ve své komunikaci banner: „Tourism Award Marco Polo, with the recommendation of China-CEEC’s Tourism Cooperation“.

Úsilí dalších devíti přihlášených si také zaslouží zmínku – jsou to Hotel Lotus Therme, Hotel Mercure Budapest City Center, Hotel Mercure Budapest Korona, hotel Mercure Ibis Castle Hill, Hotel Nemzeti Budapest, hotel Novotel Budapest Danube, Hotel Park Ruma, Zepter Hotel Bajina Basta a hotel Zoned Expo DOO Kopaonik.

Evropský kontinent je již dlouhou dobu destinací číslo dvě pro čínské turisty mířící do zahraničí. Popularita zemí SVE začala významně stoupat v roce 2014 a v roce 2019 region přivítal 2,2 milionu čínských hostů. Je to 315% nárůst ve srovnání s údaji před pěti lety. Některé předpovědi říkají, že země střední a východní Evropy budou mít po pandemii dobrou šanci soupeřit s nejoblíbenějšími západoevropskými destinacemi.

Podniky v oblasti cestovního ruchu a pohostinství ve střední a východní Evropě jsou odhodlány zachovat dobré partnerství a připravují se na obnovení čínského zahraničního turismu s novými trendy nabídkami pro všechny věkové skupiny cestovatelů s nejrůznějšími zájmy. Region SVE má zájem vyniknout v zacílení na čínské turisty.