CzechTourism zveřejnil výzvu k partnerství s akcemi významnými pro cestovní ruch na rok 2021

DomůAktualityCzechTourism zveřejnil výzvu k partnerství s akcemi významnými pro cestovní ruch na rok 2021
Agentura CzechTourism zveřejnila výzvu a podmínky partnerské spolupráce na rok 2021 s kulturními a sportovními akcemi, které mají potenciál přivést do Česka zahraniční turisty a zvýšit poptávku po službách cestovního ruchu v daném regionu. Spolupráce probíhá formou propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a marketingového plnění.

Žádosti je možné podat do 3. ledna 2021.

„Spolupráci s klíčovými eventy považujeme i nadále za vysoce efektivní pro propagaci České republiky a podporu domácího i příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Předmětem spolupráce s vybranými akcemi je propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a dalšího marketingového plnění (např. spolupráce s ambasadory či influencery na sociálních sítích). Hodnocení přihlášených eventů probíhá na základě nastavených kritérií (např. maximální hodnota mediálního zásahu a marketingový obsah propagující region a Českou republiku), která jsou zveřejněna a popsána v přihlašovacím formulář.

V roce 2020 bylo ke spolupráci vybráno 67 eventů (28 sportovních a 39 kulturních). S ohledem na vládní opatření související s omezením šíření onemocnění Covid-19 se uskutečnily pouze tři čtvrtiny z nich (mnohé z nich z části nebo zcela v on-line prostředí), zbývající třetina byla ze stejného důvodu přesunuta na rok 2021. Hodnota nakoupeného mediálního prostoru a marketingové plnění propagující Českou republiku dosáhla za rok 2020 téměř 20 miliónů korun.