Červen ve Velké Británii nabitý networkingovými akcemi

Červen ve Velké Británii nabitý networkingovými akcemi

DomůAktualityČerven ve Velké Británii nabitý networkingovými akcemi
Během prvního červnového týdne se na britském trhu sešly hned 3 velké networkingové akce, které se během doby pandemie přetransformovaly do virtuálního světa. Ačkoliv je osobní kontakt se zástupci travel trade, novináři a influencery nezastupitelný, online platformy nám poskytly skvělou alternativu budovat dále spolupráci a navazovat nové kontakty i v této složité době. Během jednoho týdne se uskutečnilo neuvěřitelných 170 schůzek.
Waypoint 21 je druhým ročníkem úspěšné networkingové akce pořádané Traverse Events, která spojuje destinace a tvůrce online obsahu. Akce se společně s CzechTourism zúčastnilo město Brno a Jihočeská centrála cestovního ruchu a přes 200 influencerů a blogerů. Během dvou dnů měly destinace možnost se zúčastnit vzdělávacího programu a naplánovat si nespočet schůzek z influencery nejen z britského trhu. Čeští partneři kvitovali především kvalitu účastníků a velký zájem o schůzky.
 
„Největším přínosem akce pro nás bylo, že se nám podařilo navázat komunikaci s novými tvůrci obsahu a také obnovit kontakt s několika blogery, se kterými jsme už v minulosti pracovali. Bonusem určitě bylo i to, že na akci byli lidé nejen z Velké Británie, ale i z dalších evropských zemí. Účast jižních Čech na Waypointu hodnotím rozhodně pozitivně. Byla to naše první zkušenost s akcí tohoto typu a jsme rádi, že jsme si mohli udělat představu o tom, co tato akce obnáší“, okomentovala akci Mgr. Jaroslava Janečková, vedoucí pracovní skupiny zahraniční CR - vzdálené trhy z Jihočeské centrály cestovního ruchu.
 
City Fair je vlajkovou akcí organizace ETOA, která také již druhý rok probíhala ve virtuální podobě. CzechTourism měl možnost zúčastnit se schůzek s top tour operátory na britském trhu jako Operations Europe, Your Travel Experience, Low Season Traveller nebo One World Tour. V hledáčku tour operátorů jsou nové neprozkoumané destinace a také možnosti dlouhodobějších pobytů či „workations“ (práce z doma v jiné zemi), dále pak udržitelný cestovní ruch.
 
ANTOR Meets the Travel Trade je tradiční akce pořádaná asociací národních turistických centrál, jejíž kvalitních akcí se CzechTourism ve Velké Británií účastní každoročně. Tentokrát se akce zúčastnilo na 60 zástupců cestovních kanceláří a tour operátorů, mezi kterými jsme mohli najít cestovní kanceláře jako Hays Travel nebo Thompson Travel. Zájem je především o méně známé destinace, které by mohly rozšířit současnou nabídku. Dalším trendem jsou také mimosezónní dovolené, kdy se Britové chtějí vyhnout větší koncentraci návštěvníků.
 
„Cílem těchto akcí je komunikovat Českou republiku jako destinaci pro klidnou i aktivní dovolenou. Ze schůzek máme jednoznačně dojem, že Česká republika patří mezi destinace, o které bude na britském trhu po zmírnění covidových restrikcí opět velký zájem“, uvedla Katarína Hobbs, ředitelka ZZ CzechTourism Velká Británie.