Agentura CzechTourism nabízí mimořádný webinář přinášející užitečné informace provozovatelům v hotelovém průmyslu. K eventu s názvem Optimalizace online strategie hotelů přichází ve spolupráci se společností RegiÔtels.
Lucemburská agentura RegiÔtels vznikla v roce 2017 ve snaze pomoct nezávislým hotelům a pensionům konkurovat velkým ubytovacím zařízením za zlomek ceny. Její postup je prověřený: svěří stagnující místo zkušeným expertům, kteří se pokusí zregulovat ceny, zmodernizovat distribuci a nastavit marketing ve jménu zvýšení obratu hotelového provozu.
Obsah:
- význam optimalizace online strategie,
- jak hosté najdou můj web (vyhledávání Google, základy SEO optimalizace),
- první dojem z webu (doba načítání, certifikace bezpečného webu, důležitost kvalitní domovské stránky),
- odpovídající obrázková dramaturgie (potenciál kvalitních obrázků),
- co dělat a co nedělat při správě fotografií,
- jak vytvořit konzistentní image na všech prodejních platformách,
- nastavení rezervačního systému (důležitost podrobného popisu pokojů, doplňkových balíčků a způsobu prodeje dalších služeb),
- jak zvýšit viditelnost webu (nápady na marketingové kampaně),
- jak si zachovat autenticitu,
- význam testování a zavedení nové strategie,
- otázky a odpovědi.
Webinář povedou specialisté z agentury RegiÔtels: GREGORY TUGENDHAT (výkonný ředitel) a CLAUDIA HEITLAND (finanční ředitelka).
Uvedený obsah je vyměřený na trvání 60 minut.
Pro všechny registrované zájemce (max. 50 osob) je zajištěný online přenos v anglickém jazyce. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.
Webinář proběhne zdarma.
Lucemburská agentura RegiÔtels vznikla v roce 2017 ve snaze pomoct nezávislým hotelům a pensionům konkurovat velkým ubytovacím zařízením za zlomek ceny. Její postup je prověřený: svěří stagnující místo zkušeným expertům, kteří se pokusí zregulovat ceny, zmodernizovat distribuci a nastavit marketing ve jménu zvýšení obratu hotelového provozu.
Obsah:
- význam optimalizace online strategie,
- jak hosté najdou můj web (vyhledávání Google, základy SEO optimalizace),
- první dojem z webu (doba načítání, certifikace bezpečného webu, důležitost kvalitní domovské stránky),
- odpovídající obrázková dramaturgie (potenciál kvalitních obrázků),
- co dělat a co nedělat při správě fotografií,
- jak vytvořit konzistentní image na všech prodejních platformách,
- nastavení rezervačního systému (důležitost podrobného popisu pokojů, doplňkových balíčků a způsobu prodeje dalších služeb),
- jak zvýšit viditelnost webu (nápady na marketingové kampaně),
- jak si zachovat autenticitu,
- význam testování a zavedení nové strategie,
- otázky a odpovědi.
Webinář povedou specialisté z agentury RegiÔtels: GREGORY TUGENDHAT (výkonný ředitel) a CLAUDIA HEITLAND (finanční ředitelka).
Uvedený obsah je vyměřený na trvání 60 minut.
Pro všechny registrované zájemce (max. 50 osob) je zajištěný online přenos v anglickém jazyce. Proto se prosím zaregistrujte, abychom Vám mohli zaslat odkaz pro připojení.
Webinář proběhne zdarma.